💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Скільки сьогодні отримують спеціалісти з контекстної реклами та що на це впливає. Велике дослідження Inweb і Netpeak Group

Агенція digital-маркетингу Inweb разом із Netpeak Group провели всеукраїнське дослідження зарплати спеціалістів з контекстної реклами (PPC-спеціалісти). Розповідаємо про головне.

Залишити коментар
Скільки сьогодні отримують спеціалісти з контекстної реклами та що на це впливає. Велике дослідження Inweb і Netpeak Group

Агенція digital-маркетингу Inweb разом із Netpeak Group провели всеукраїнське дослідження зарплати спеціалістів з контекстної реклами (PPC-спеціалісти). Розповідаємо про головне.

Кого опитували

Для дослідження залучили 164 учасників різного рівня експертності з інхаус та агентств, розповіли dev.ua в компанії. В опитуванні взяли участь 63% чоловіків і 37% жінок. 49% респондентів віком до 30 років, а найчастіше респонденти вказували вік 29 років. В Україні зараз проживають 89% опитаних.

40% опитаних працюють у сфері PPC понад п’ять років. Рівень Senior, Team Lead або Head of Department мають сумарно 44% респондентів (69 опитаних). 89% опитаних, спеціалісти рівнів Junior, Middle і Senior. Менеджерів (Team Lead та Head of Department) — 17%.

Щодо розподілу за форматами співпраці, то серед опитаних фахівців працюють в агенціях і просувають клієнтські проєкти — 65%, інхаус у продуктових, ecom та інших компаніях, де просувають власні сайти — 26%, фрилансерів — 9%. За сферою діяльності компаній: Digital — 34%, Ecommerce — 37%. Сумарно — 71%.

З яких частин складається заробітна плата 

57% опитаних фахівців, окрім ставки, отримують бонусну частину, яка залежить від результатів їх роботи. З цієї кількості, у 30% випадків бонусна частина становить від 6% до 15% від загального доходу. Найчастіше KPI залежать від:

— рекламного бюджету проєкту — 30%;

— кількості проєктів, які вони ведуть — 34%;

— показників ROAS (Return On Advertising Spend) — 14%;

— обсягу продажів — 13%.

Виплати прив’язані до гривні у 49% опитаних, до долара — у 45%. Інші валютні одиниці загалом у 7%.

Чоловіки і жінки

За результатами дослідження, спостерігається тенденція щодо нерівності оплати між чоловіками та жінками. Жінки отримують на 43% менше ніж чоловіки — медіана $850 проти $1500. Водночас серед усіх респондентів з очікувано найбільш високооплачуваним левелом та посадами Senior, Team Lead, Head of Department тільки 27% жінок, з 69 учасників з такими посадами. Загальна кількість респондентів-жінок склала 37%.

Вік 

На основі аналізу заробітних плат за різними віковими групами така ситуація:

— До 30 років спостерігається суттєве зростання медіани заробітної плати. При цьому найвищий рівень спостерігається у групі 30-34 років з медіаною $1500.

— У групі 35-39 років медіана заробітної плати трохи знижується порівняно з попередньою групою, але залишається на високому рівні, складаючи $1350.

— У групі 40+ років спостерігається різке зниження медіани до $550, що може бути пов’язано зі зменшенням активності на ринку праці або змінами в кар'єрних шляхах.

Рівень співробітника

Медіани ілюструють, як рівень PPC-спеціаліста впливає на заробітну плату. Так, медіана зарплатні Junior PPC-фахівця на 25% більше, ніж в інтерна. Middle-рівень вже далеко перевищує попередні з медіаною зарплатні в середньому $1168. Senior-співробітники мають ще більше значення — $2000 за медіаною. Таку ж зарплатню отримують Head of PPC Department.

Чисельність компанії 

Компанії чисельністю 101-250 людей частіше отримують компенсацію $1400 за медіаною. У компаніях на 250-500 та 500+ працівників показники спадають: загалом $1350–1300 за медіаною відповідно. Якщо в компанії до 50 співробітників, то маємо $1000 за медіаною, і це найнижчий показник. 51–100 співробітників — $1200 за медіаною.

Англійська мова 

Англійська мова є конкурентною перевагою для спеціалістів незалежно від сфери діяльності. Володіння англійською розширює простір для взаємодії з міжнародними клієнтами, розробниками рекламних платформ та глобальними аудиторіями. 

Існує пряма залежність між рівнем англійської мови та рівнем зарплати PPC-спеціалістів. Це важливо для тих, хто спеціалізується на міжнародних компаніях та співпрацює з різними ринками. Роботодавці все більше оцінюють здатність спілкуватися та вивчати найкращі закордонні практики англійською. Це стає критичним аспектом успішної роботи, що впливає на оплату праці. 

Штучний інтелект 

PPC-спеціалісти завдяки AI можуть аналізувати величезні обсяги даних, прогнозувати зміни в поведінці споживачів та швидко адаптуватися до ринкових трендів. Це оптимізує робочі процеси та дозволяє досягати кращих результатів у рекламних кампаніях. Таким чином рекламний бюджет дає вищу ефективність, цільова аудиторія залучається ефективніше.

Наразі, найчастіше опитані спеціалісти використовують AI для таких цілей:

— Генерація текстових матеріалів — 66%. 

— Генерація ключових слів — 33%.

— Не використовують AI взагалі 20% опитаних. 

Серед опитаних із левелом Senior, Team Lead або Head of Department (всього 69 спеціалістів) AI не використовують тільки 14% (10 спеціалістів). 

На яку зарплату можуть розраховувати жінки в українському ІТ і кого найчастіше наймають
На яку зарплату можуть розраховувати жінки в українському ІТ і кого найчастіше наймають
По темi
На яку зарплату можуть розраховувати жінки в українському ІТ і кого найчастіше наймають
Середньомісячна зарплата айтівця з 2020 року виросла удвічі — Держстат
Середньомісячна зарплата айтівця з 2020 року виросла удвічі — Держстат
По темi
Середньомісячна зарплата айтівця з 2020 року виросла удвічі — Держстат
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.