😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоГаряченьке
21 серпня 2023, 11:59
2023-08-21
Spotify планує видаляти подкасти з криками чайок, які приносять творцям до $18 000 на місяць. Це зекономить компанії $38 млн на рік
Творці подкастів із «білим шумом» на Spotify заробляють серйозні гроші, але приносять компанії мало прибутку. Сервіс потокового аудіо незадоволений ситуацією і збирається видаляти такий контент.
Творці подкастів із «білим шумом» на Spotify заробляють серйозні гроші, але приносять компанії мало прибутку. Сервіс потокового аудіо незадоволений ситуацією і збирається видаляти такий контент.
Як пише видання Bloomberg, яке ознайомилося з внутрішніми документами Spotify, подкасти з «білим шумом», на кшталт звуків хвиль, криків чайок та шуму пилососів, мають загалом 3 мільйони годин прослуховувань на платформі щодня. Частково в цьому винне прагнення компанії стати основним застосунком для подкастів, через що алгоритми Spotify ненавмисно підштовхують слухачів до таких типів контенту.
Раніше з’являлися повідомлення, що подкастери з «білим шумом» заробляють до $18 000 на місяць. Хоча такі подкасти стали хітом серед слухачів, вони, вочевидь, не приносять Spotify стільки грошей, скільки інші типи контенту.
Як повідомляється, компанія розглядала можливість їхнього повного видалення та запобігання подальшому завантаженню в цій категорії. Крім того, вона думала змінити свій алгоритм, щоб рекомендувати «comparable programming», яке є більш економічно вигідним для Spotify. Усе це може збільшити річний валовий прибуток компанії на $38 млн.
Достеменно невідомо, чи роз’яснює Spotify у внутрішньому документі, що мається на увазі під «comparable programming», але це можуть бути інші типи контенту, призначені для стимулювання і покращення сну, а також для заспокоєння тривожності. Саме для цього зазвичай і використовується білий шум.
На форумі сабреддіту Spotify, кілька місяців тому багато користувачів скаржилися на зникнення подкастів з «білим шумом», які вони слухали. Один з творців таких подкастів розповів, що їхній контент зник на кілька тижнів, але згодом його відновили.
У Spotify не підтвердили, що тимчасово вилучали подкасти з «білим шумом» зі свого сервісу, але повідомили, що подібна «пропозиція не була реалізована» і наразі на платформі доступні подкасти з «білим шумом».
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.