Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Наталя ХандусенкоГаджети
12 червня 2025, 09:39
2025-06-12
Apple запроваджує теги в App Store, згенеровані ШІ, щоб покращити пошук застосунків
Apple оголосила про запровадження тегів App Store, які підкреслюватимуть специфічні особливості та функціональні можливості застосунку. Хоча самі теги генеруються і перевіряються штучним інтелектом, розробники матимуть вирішальне слово щодо того, які теги асоціюватимуться з їхніми застосунками.
Apple оголосила про запровадження тегів App Store, які підкреслюватимуть специфічні особливості та функціональні можливості застосунку. Хоча самі теги генеруються і перевіряються штучним інтелектом, розробники матимуть вирішальне слово щодо того, які теги асоціюватимуться з їхніми застосунками.
Спочатку ці теги будуть згенеровані великими мовними моделями Apple з використанням різних джерел, таких як метадані програми. Потім вони пройдуть перевірку людиною, перш ніж будуть застосовані в App Store, пише TechCrunch.
Користувачі Apple зможуть використовувати ці теги під час пошуку застосунків в App Store. Вони будуть поряд з категоріями на сторінці пошуку та програмами, що з’являються в результатах пошуку.
Apple каже, що нові теги допоможуть виявити інформацію, яка часто прихована в списках програм, таку як її опис в App Store, категорія, метадані або навіть на скриншотах.
Компанія вважає, що теги допоможуть користувачам легше знаходити застосунки, які пропонують потрібну їм функціональність, а також дадуть розробникам краще уявлення про те, як їхні додатки знаходять.
Коли натиснути на один із тегів, користувачі потрапляють на нову сторінку з кураторською колекцією всіх програм та ігор, які пропонують подібні функції або можливості — розширення існуючої функції App Store, яка вказує користувачам на застосунки, які їм «також можуть сподобатися», розташовані внизу окремих списків.
В App Store Connect з’явиться нова інформаційна сторінка, де розробники зможуть керувати тегами або скасовувати ті, які вони не хочуть показувати на сторінці продукту.
Теги — це не єдине, що з’явиться в App Store. Apple заявляє, що розробники також зможуть створювати власні сторінки продуктів, які з’являтимуться, коли користувач шукатиме застосунки за певними ключовими словами. Компанія також покращує функцію nutrition labels у своїх додатках; розширює лінійку вікових діапазонів (зараз їх п’ять); і поширює коди пропозицій на витратні матеріали, невитратні матеріали та підписки, що не поновлюються.