🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Двоє друзів створили ШІ-інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube. Як працює Thumbnailed it, який за лічені хвилини може проаналізувати та згенерувати оформлення для відео?

Двоє друзів дитинства, розробник Роман Галдава та графічний дизайнер Вадим Яремчук, створили інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube — Thumbnailed it. Він аналізує вподобання аудиторії та створює оптимізовану обкладинку, заголовок і опис з фокусом на клікабельність. Завдяки цьому користувач швидко отримує готове оформлення для YouTube-відео, просто надіславши посилання на сценарій в бот. Стартап вже на шляху до першої інвестиції, а в майбутньому планує розширити перелік ніш, зокрема Amazon. 

Залишити коментар
Двоє друзів створили ШІ-інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube. Як працює Thumbnailed it, який за лічені хвилини може проаналізувати та згенерувати оформлення для відео?

Двоє друзів дитинства, розробник Роман Галдава та графічний дизайнер Вадим Яремчук, створили інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube — Thumbnailed it. Він аналізує вподобання аудиторії та створює оптимізовану обкладинку, заголовок і опис з фокусом на клікабельність. Завдяки цьому користувач швидко отримує готове оформлення для YouTube-відео, просто надіславши посилання на сценарій в бот. Стартап вже на шляху до першої інвестиції, а в майбутньому планує розширити перелік ніш, зокрема Amazon. 

Ідея запустити стартап з’явилася на початку осені 2024 року, коли Роман Галдава та Вадим Яремчук вперше зустрілися з засновником венчурної програми Mission Possible Святославом Святненком. Вони поділились ідеєю створення автоматизованого рішення для покращення клікабельності на YouTube, яка народилася в результаті їхнього багаторічного досвіду та роботи власної дизайн-агенції. 

Стартап назвали Thumbnailed it — поєднання слова «thumbnail» (прев’ю/обкладинка) та ідіоми «nailed it» (впорався/виконав як треба). 

Про засновників та команду стартапу 

Стартап заснували двоє друзів дитинства: 

  • Роман Галдава  — розробник із 3-річним досвідом;
  • Вадим Яремчук — графічний дизайнер із 7-річним досвідом, з яких останні 3 роки займався створенням брендингу для Ютуб каналів.

Півтора роки тому Роман та Вадим переїхали до Києва для знайомства з місцевою дизайн спільнотою та пошуку нових можливостей, які б сприяли розвитку, на той момент, дизайн агенції. 

Над стартапом обидва співзасновники працюють фул тайм  та не мають іншої роботи: Вадим відповідає за маркетинг та операційну діяльність, Роман за технічну складову.

Загальна кількість людей в команді разом з аутсорс працівниками — до 10 осіб. 

Thumbnailed it — це інструмент для збільшення переглядів відео на YouTube. Як він працює?

Thumbnailed it, аналізуючи вподобання аудиторії, створює оптимізовану обкладинку, заголовок і опис із фокусом на клікабельність. Для цього користувачу потрібно лише надіслати посилання на сценарій в бот.

Аналіз, генерація заголовка та опис відбувається автоматично з використання ШІ, в рамках функціоналу Slack-бота.

Головна відмінність Thumbnailed it від конкурентів в ніші це те, як відбувається аналіз:

  • все починається з визначення ніші автора, використовуючи інформацію про цільову аудиторію каналу;
  • далі з використання інформації з YouTube API, інструмент визначає аномалії (такі як зростання кількості переглядів у два та більше разів в порівнянні з середнім показником переглядів на каналі) в ніші автора;  
  • вибравши від 10 аномалій (відео) інструмент аналізує прев’ю, заголовки та описи, шукаючи схожі між ними параметри. В прев’ю такими можуть бути кольори, композиція, кількість та розмір фокусних зон тощо. В заголовках можуть повторюватись структура, емоція, хук та інше;
  • визначивши схожі риси, формується патерн, який в поєднанні з вмістом відео (який надсилає користувач) — створюється заголовок, опис та ТЗ на мініатюру. Зараз команда працює над перетворенням цього ТЗ на промпт та підключенням генерації зображення.

«Якщо порівнювати це з агенціями чи фрилансерами, на створення пакунка зазвичай йде близько 48 годин. Саме тому ми й фокусуємось на радикальному скороченні часу виробництва, щоб у фінальній версії продукту автор міг отримати готовий результат майже одразу, не виходячи з чату», — пояснює співзасновник стартапу Вадим.

Проєкт запустили на ProductHunt 12 березня. MVP реалізовано у вигляді бота в Slack для збору перших відгуків та побажань користувачів. Зараз стартап знаходиться на стадії фіналізації Product Market Fit. Доступна тестова версія, яка передбачає створення зображень аутсорс дизайнерами на основі брифу сформованого ботом.

«Після запуску на ProductHunt ми отримали чисельні запити на демо кол, які зараз опрацьовуємо. Після демо колу користувач отримує доступ, поки без тестового періоду», — додає Вадим. 

Детальніше ознайомитися з функціоналом інструмента можна у відео.

Про користувачів і монетизацію 

Поки стартап обслуговує тільки англо- та україномовні канали. Наразі в Thumbnailed it є 2 основних типи користувачів:

  • перший, «кеш кау» канали, автори яких отримують основний дохід від внутрішньої монетизації YouTube. Для них утримання високого показника CTR є критичною необхідністю;
  • другий, технологічні компанії, які використовують YouTube як маркетинговий канал. 

На тестовому періоді продукту залучено 5 користувачів. Ще 10 залишаються на сервісній моделі, але з виходом генерації зображень стартап планує конвертувати їх в SaaS клієнтів. Більшість — англомовні автори «кеш кау» каналів з країн Tier 1, куди входять США, Канада, Австралія, Нова Зеландія, а також більшість країн  ЄС). 

«Залучивши перших 5 користувачів на тестовий період ми отримали цінний фідбек, який використовуємо для оптимізації роботи бота та обрання відповідної моделі для генерації зображень. Тестова модель передбачає доставку готового пакунку в межах 24 годин. З підключенням генерації зображень це займе не більше 2 хвилин», — говорить співзасновник стартапу. 

На початок квітня команда планує оновлення, зокрема генерацію зображень. 

В основі бізнес-моделі стартапу кастомна щомісячна підписка. Автор самостійно може обрати вартість пакета залежно від кількості відео, випущених на місяць та кількості оформлень на 1 відео (чим більша кількість оформлень, тим краща ефективність, через більший простір для експериментів на АБ тестах). 

У тестовій версії діє Custom Pro — план для користувачів, які хочуть індивідуального підходу при створенні мініатюр. Аналіз автоматизований, створення дизайну вручну. Кінцева ціна визначається самим користувачем, залежно від кількості відео, які автор публікує на місяць. Стартує від $100 на місяць (з 2 пакунками на місяць, $50 за пакунок). Зі збільшенням кількості замовлень на місяць, ціна за одиницю зменшується. Один пакунок — це один 1 кредит, який передбачає прев’ю, заголовок та опис. 

У фінальній версії будуть також: Light — включає 20 кредитів, але без редагування зображень, попередня вартість $60; Basic — включає 40 кредитів з доступом редагування зображень, $100. 

На шляху до першої інвестиції та конкуренція

Thumbnailed it має прямих конкурентів — Pikzels та VidIQ, чиї продукти генерують мініатюри та тайтли на основі ключових моментів з відео.

«Нашою основною точкою диференціації є фокус на покращення ефективності. Ми не продаємо генераційні можливості бота, ми продаємо кінцевий результат у вигляді підвищення переглядів, який досягаємо внаслідок глибокого аналізу успішних кейсів в ніші клієнта та трендів», — пояснює Вадим перевагу свого інструменту. 

Щодо непрямих конкурентів, це фриланс-дизайнери та маркетинг агенції. «Вони надають сервісні послуги, що означає в десятки разів більші виробничі витрати та дні для проведення аналізу/створення віжуалів, замість хвилин в нашому випадку», — додає співзасновник Thumbnailed it. 

Запуск та розвиток стартапу фінансують співзасновники, а точніше коштом свого сервісного бізнесу — дизайн-агенції. 

Роман та Вадим є учасниками акселераційної програми для стартапів Mission Possible, яка почалася 17 жовтня і триває до кінця квітня. На фінальному етапі програми відбудеться Демо День, на якому учасники будуть пітчити свої стартапи інвесторам та демонструвати прогрес досягнутий в межах програми.

«Стартап ще не залучав інвестицій, але ми докладаємо всі зусилля для досягнення гарних метрик до Демо Дня Mission Possible для отримання  $25 000 гранту від програми», — додає Вадим. 

Які плани

У найближчому майбутньому стартап планує запустити повну версію продукту на основі вебплатформи, з внутрішньою YouTube інтеграцією.

Серед довгострокових планів — розширення переліку ніш.

«Клікабельність є критичною метрикою в PPC та на Amazon, ми вже спілкувались з підприємцями, які стикнулись із низьким CTR в цих нішах, тож знаємо, що їм болить та за яке рішення вони готові заплатити», — поділився Вадим. 

Українці створили безплатну соцмережу для пошуку друзів. Як працює застосунок svoi. який вже обєднав 400 людей з різних куточків світу
Українці створили безплатну соцмережу для пошуку друзів. Як працює застосунок svoi., який вже об’єднав 400 людей з різних куточків світу
По темi
Українці створили безплатну соцмережу для пошуку друзів. Як працює застосунок svoi., який вже об’єднав 400 людей з різних куточків світу
Health Coach у кишені: подружжя з Києва запустили застосунок здорового харчування. Як працює Eated із яким не потрібно рахувати калорії й навіть можна зїсти тортик
Health Coach у кишені: подружжя з Києва запустили застосунок здорового харчування. Як працює Eated, із яким не потрібно рахувати калорії й навіть можна з’їсти тортик
По темi
Health Coach у кишені: подружжя з Києва запустили застосунок здорового харчування. Як працює Eated, із яким не потрібно рахувати калорії й навіть можна з’їсти тортик
Двоє братів-айтівців запустили застосунок з ШІ-помічниками які забезпечують супровід пацієнтів до й після візиту до лікаря: як працює Sympto.me
Двоє братів-айтівців запустили застосунок з ШІ-помічниками, які забезпечують супровід пацієнтів до й після візиту до лікаря: як працює Sympto.me
По темi
Двоє братів-айтівців запустили застосунок з ШІ-помічниками, які забезпечують супровід пацієнтів до й після візиту до лікаря: як працює Sympto.me
Команда українських стартаперів створила гейміфікований ШІ-застосунок що рятує очі користувачів від згубного впливу гаджетів і не тільки. Як працює Roundel
Команда українських стартаперів створила гейміфікований ШІ-застосунок, що рятує очі користувачів від згубного впливу гаджетів і не тільки. Як працює Roundel
По темi
Команда українських стартаперів створила гейміфікований ШІ-застосунок, що рятує очі користувачів від згубного впливу гаджетів і не тільки. Як працює Roundel
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Вас також кусають комарі? Розповідаємо про пристрій від українських стартаперів, який може цьому зарадити
Як зауважив нещодавно один військовий, якой побажав залишитись невідомим, орки, може, й не поцілять, а комарі точно зʼїдять. І від них потерпають зараз багато українців.  Позбавитись від комарів назавжди ефективно й екологічно допоможе гаджет Mosqitter. Цей стартап заснували дві українки — Анастасія Романова та Ольга Дьячук.  Ми вирішили нагадати, що може Mosqitter, про принципи його роботи та особливості, на злобу дня.  (текст від 21 жовтня 2021 року) 
2 коментарі
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Кнопка здоров'я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті. Вони - переможці IT Arena Lviv 2022
Медичний психолог, який переїхав в Україну з Москви в 2014 році, Іван Осадчий, придумав систему, яка допомагає медсестрі і пацієнтові не втратити один одного в стаціонарі. Його стартап knopka вже працює в декількох лікарнях понад три роки не лише в Україні, а й у Польщі. Повторюємо історію стартапу-переможця IT Arena Lviv 2022. Текст від 28 вересня 2022 року. 
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Штучний інтелект DALL-E навчився домальовувати картини. Як це виглядає
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив
Зеленський нагородив CEO стартапу PetCube Ярослава Ажнюка орденом. Що він зробив

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.