Як я поїхав у відпустку і купив страховку, яка не застрахувала

Коли ти вириваєшся на тиждень з рутини, щоб перевести дух, напевно, саме останнє, про що хочеться думати при плануванні подорожі — це туристична страховка.

Залишити коментар
Як я поїхав у відпустку і купив страховку, яка не застрахувала

Коли ти вириваєшся на тиждень з рутини, щоб перевести дух, напевно, саме останнє, про що хочеться думати при плануванні подорожі — це туристична страховка.

Але все-таки це дуже важлива штука, тим більше, якщо ти подорожуєш з маленькою дитиною. Тому доводиться обов’язково про неї подбати.

Я купував квитки через Tickets.ua з аккаунта своєї дружини. Заповнив усі поля в анкеті, прийняв всі умови сервісу і тут раз — гарна можливість: можна купити страховку прямо тут, на сайті. Її вартість додається до квитка.

Класна штука! Не потрібно лізти на інші сайти і замовляти там страховку.

Не довго думаючи, я поставив додаткову галочку, що припускає покупку страховки і ввів дані карти, сплатив за замовлення, отримав квитки на пошту.

А через пару днів ми з сім'єю вирушили в довгоочікувану відпустку.

І ні про що вже не потрібно переживати. Адже ми ж купили страховку!

Ймовірно, ви вже здогадалися, що скоро повинна статися якась халепа. І вона сталася.

Моя донька — справжня непосида. Ми називаємо її «круть-верть». І поки не оббігає всі вулиці, що не переповзає все тротуари і лавки, спати вона не піде. Ризик того, що вона підхопить якусь інфекцію, великий. Але не змушувати ж дитя сидіти в колясці.

Опущу подробиці. Але одного чудового сонячного ранку ми опинилися в лікарні міста Каш. Дитину постійно нудило, рвало навіть водою. Тому, щоб не допустити сильного зневоднення, потрібно було припинити блювоту і поставити крапельницю.

Я поліз на сайт Tickets.ua, щоб взяти номер страховки, знайшов своє замовлення. Але з дивною позначкою: Скасовано системою.

Ніяких інших повідомлень про те, що зі страховкою щось не так, я не отримував.

Я додзвонився до служби підтримки, щоб дізнатися, щоб це значило. Дівчина мене вислухала і сказала, що зараз буде з’ясовувати — передзвонить. Минуло півтори години. Чи не передзвонила.

Дзвоню сам: «Кажу, скоро платити за медичні послуги вже, а зі страховкою щось незрозуміле». Почекав на лінії і отримав наступне пояснення: мовляв, при покупці стався збій, страховка не оформилася. Тобто, немає її у мене і в моєї родини.

«Тому будемо оформляти вам повернення грошей», — каже дівчина. Відповідаю: «Стійте, стійте, не потрібен мені повернення, дайте мені мою страховку, за яку я заплатив». Дівчина пообіцяла оперативно передзвонити і дізнатися, що ще можна зробити.

Як ви, напевно, могли здогадатися, ніхто не передзвонив.

Я написав в FB-месенджер Tickets.ua, але отримав відповідь:

«На жаль, дане страхування не було виписано спочатку».

Напевно, в ідеалі, я повинен був перевірити всі статуси перед від'їздом. Але зайвих думок у мене не виникало так як:

  1. вже купував страховку разом з квитком і все було добре;
  2. якщо за якийсь сервіс в інтернеті з мене списали гроші і ніяких повідомлень більше не надходило, я завжди вважав цей сервіс замовленим.

До вечора дитину виписали, я оплатив медичні послуги і ми поїхали додому.

Через пару годин, за вечерею, коли все вже було добре, я отримав дзвінок від кол-центру. Дівчина, яку звали Валерія, сказала, що її колеги попросили передати мені: страховка не оформлена. Виглядало, як знущання. Це через 6 годин, коли я попросив оперативно допомогти мені.

Валерія сказала, що вона взагалі не в курсі всієї історії. Я її переказав. Дівчина чемно сказала: «Розумію вас». Сказала, що уточнить, що ще можна зробити. Ми розпрощалися.

Як ви, напевно, здогадалися, ніхто нічого не уточнював. Останнє було, напевно, сказано так, з ввічливості.

До ранку статус моєї страховки змінився: «В процесі анулювання».

Я сидів і думав: благо, що заплатив за медпослуги невелику суму. І добре, що нічого серйозного зі мною і з донькою не відбулося. А скільки таких як я? Які «купили» страховку і радісно рушили у відпустку?

І взагалі страховка, в моєму розумінні — це коли ти заплатив гроші за те, щоб потім спокійно себе почувати.

Я заплатив. Але відчував неспокійно.

Як думаєте, хто в цій ситуації правий?

«Я» — поставте в коментарі «1».

«Сервіс» — «2».

P. S.

Відразу хочу сказати, що я не збираюся вимагати у Tickets.ua будь-які плюшки. Ця колонка не для цього. Повторюся, я не заплатив багато за перебування в лікарні. Моя мета — звернути увагу інтернет-сервісів на те, що якість послуг, відгуки про них, а також підтримка — це дуже важлива складова будь-якого інтернет-бізнесу.

Не можна закривати на це очі.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Обговорення

Коментарів поки немає.