TikTok повертає рекламу для України, яку заблокував на початку повномасштабного вторгнення. Що це означає для бізнесу?
23 квітня соцмережа TikTok відновила рекламні інструменти першим групам клієнтів в Україні.
23 квітня соцмережа TikTok відновила рекламні інструменти першим групам клієнтів в Україні.
23 квітня соцмережа TikTok відновила рекламні інструменти першим групам клієнтів в Україні.
Як пише Forbes Ukraine, про це команя повідомила видання у відповідь на запит. Нагадаємо, з початком повномасштабної війни реклама не працювала для запобігання дезінформації.
Появу України у переліку країн для таргетованої реклами у TikTok помітив digital-маркетолог Денис Герман, який опублікував це у своєму Telegram-каналі 24 квітня. Інструмент працює повноцінно через рекламний кабінет — де можна точно налаштувати параметри реклами, йдеться в дописі.
Окремого офісу TikTok в Україні немає. З 2022-го модерація контенту і комунікація платформи з державними органами відбувається через польський офіс. До цього модерував контенте офіс в рф.
У квітні 2024-го Центр протидії дезінформації (ЦПД) почав перемовини з TikTok щодо відкриття в Україні представництва соцмережі, повідомляв у коментарі Forbes голова ЦПД Андрій Коваленко. Утім через тиждень переговори стали на паузу. «У нас не було планів його відкривати», — сказав у вересні 2024-го Forbes директор зі зв’язків з державними органами TikTok у Центральній та Північній Європі Якуб Олек.
Після повернення рекламних інструментів для України TikTok буде дотримуватися «суворої рекламної політики», ідеться у відповіді пресслужби компанії, не уточнюючи деталі. Соцмережа має ряд обмежень, що не можна рекламувати на платформі. Ідеться про тютюнові вироби, зброю, військове спорядження, азартні ігри, копії продукції відомих брендів, тварин тощо.