Починаючи з 1 червня, видання Time повністю припиняє платний цифровий доступ. Про це повідомила виданню Axios генеральний директор Time Джессіка Сіблі.
Сіблі сказав, що зміна є як діловим, так і редакційним рішенням.
«Можливість охопити більшу аудиторію в усьому світі, молодшу та різноманітну, дуже важлива для Сема та мене», — зазначила вона, посилаючись на новопризначеного головного редактора Time Сема Джейкобса.
Time планує створювати більше цифрового контенту з рекламою, який буде розміщено на його вебсайті, у мобільному застосунку та в соціальних мережах.
За словами Сіблі, компанія продовжуватиме висвітлювати ті ж типи тем у редакції та приділяти значну увагу декільком ключовим напрямам, таким як клімат, охорона здоров’я та політика.
Наразі Time має 1,3 мільйона передплатників на друковані видання та 250 000 цифрових підписників.
Цифровий вміст із журналу Time тепер буде безплатним разом з усім іншим вмістом на вебсайті, включно з 100-річним архівним вмістом Time.
Компанія все ще стягуватиме плату за друкований продукт і все ще пропонуватиме платну цифрову версію друкованого журналу через роздрібних торговців (наприклад, Amazon Kindle й Apple News) і через App Store від Apple.
Платні передплатники вебсайту будуть повідомлені про зміни, а їхні платежі за підписку закінчаться після видалення платного доступу 1 червня.