Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Михайло Поплавський подав заявку на реєстрацію ТМ «Факультет TikTok»

Співаючий ректор Київського університету культури та мистецтв Михайло Поплавський 29 вересня подав заявку на реєстрацію товарного знака «Факультет ТікТок».

Залишити коментар
Михайло Поплавський подав заявку на реєстрацію ТМ «Факультет TikTok»

Співаючий ректор Київського університету культури та мистецтв Михайло Поплавський 29 вересня подав заявку на реєстрацію товарного знака «Факультет ТікТок».

Відповідні дані містяться у базі даних Укрпатенту. 

Нову ТМ Поплавський планує використовувати у 41-му класі (освітні послуги та навчання).

Наразі заявка на стадії формальної експертизи. Після її завершення ТМ пройде кваліфікаційну експертизу та буде зареєстрована. 

Нагадаємо, у вересні Поплавський оголосив про відкриття факультету TikTok. Після його закінчення студенти отримають диплом.

Керує проєктом Лілія Можаєва — випускниця університету та начальник його культурно-творчого відділу. Навчання тут безкоштовне, тому найімовірніше, мова йде не про цілий факультет, а факультативний предмет.

За навчання – від $350 до $1200. Навіщо Netpeak свій онлайн-університет? 5 запитань його засновнику Артему Бородатюку
За навчання — від $350 до $1200. Навіщо Netpeak свій онлайн-університет? 5 запитань його засновнику Артему Бородатюку
По темi
За навчання — від $350 до $1200. Навіщо Netpeak свій онлайн-університет? 5 запитань його засновнику Артему Бородатюку
ЕРАМ Україна розпочала співпрацю з двома університетами Одеси
ЕРАМ Україна розпочала співпрацю з двома університетами Одеси
По темi
ЕРАМ Україна розпочала співпрацю з двома університетами Одеси
ТОП-10 фактів про «Того україномовного» найвідомішого українського блогера в TikTok
ТОП-10 фактів про «Того україномовного», найвідомішого українського блогера в TikTok
По темi
ТОП-10 фактів про «Того україномовного», найвідомішого українського блогера в TikTok
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Розповідаємо про автора зворушливих поезій «Моє покоління» та «Доньці», який служить у 68-й єгерській бригаді.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.