💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
11 січня 2024, 17:34
2024-01-11
Ринок мобільних застосунків у 2023 році: споживчі витрати сягнули $170 млрд, у лідерах TikTok і збільшення попиту на ШІ-продукти
У 2023 році споживчі витрати на мобільні застосунки зросли 3% в порівнянні з 2022 роком і досягли $171 млрд в App Store, Google Play й інших магазинах додатків для Android. Проте кількість завантажень торік залишилася на рівні 257 млрд, збільшившись лише на 1%.
У 2023 році споживчі витрати на мобільні застосунки зросли 3% в порівнянні з 2022 роком і досягли $171 млрд в App Store, Google Play й інших магазинах додатків для Android. Проте кількість завантажень торік залишилася на рівні 257 млрд, збільшившись лише на 1%.
Згідно з даними щорічного звіту «State of Mobile» («Стан мобільних додатків») постачальника аналітичних даних data.ai, у 2023 році споживчі витрати на неігрові програми зросли на 11% у порівнянні з минулим роком і досягли $64 млрд, пише TechCrunch.
TikTok у лідерах серед неігрових програм. Торік витрати на платформу для створення коротких відеороликів сягнули понад $10 млрд за весь період існування, ставши першим неігровим застосунком, якому це вдалося. Цього року data.ai прогнозує, що споживча монетизація в соціальних застосунках зросте на 150% до $1,3 млрд.
Джерело: TechCrunch
У 2023 році понад 1500 застосунків та ігор заробляли понад $10 млн доларів США щорічно, у той час, як 219 перевищили $100 млн, а 13 — понад $1 млрд. Чотири нові застосунки досягли $1 млрд за рік — Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
Джерело: TechCrunch
Вплив ШІ на ринок мобільних застосунків
Ринок застосунків GenAI збільшився в 7 разів, що призвело до появи нових можливостей для споживачів, таких як чат-боти зі штучним інтелектом і генератори мистецтва на основі ШІ.
Щоб скористатися споживчим попитом, понад 4000 застосунків додали слово «чат-бот» до своїх описів, а понад 3500 додали «gpt». Крім того, у 2023 році було запущено 2500 застосунків зі словом «чат-бот» в описі, що майже вдвічі перевищує кількість, запущених за попередні чотири роки.
У 20 застосунків, які використовують функції штучного інтелекту, збільшилась кількість завантажень на 11% в порівнянні з 2022 роком.
Аналітики data.ai також повідомили, що кількість витрачених годин досягла максимуму в 5,1 трильйона, що на 6% більше, ніж у 2022 році.
Український ринок фрилансу у 2023 році: у «Програмуванні» частка від загальної кількості проєктів становить 32,4%. Які спеціалізації мали попит у цій категорії