У «Сільпо» створили аналог Тамагочі: у застосунку мережі пропонують розважати та одягати кота Самур-Мурая
Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила власну мобільну гру про котика Самур-Мурая. Розповідаємо, як грати та що можна за це отримати.
Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила власну мобільну гру про котика Самур-Мурая. Розповідаємо, як грати та що можна за це отримати.
Гра «Шлях Самур-Мурая» можна знайти у застосунку «Сільпо» на головному екрані під блоком з доставкою. Шлях Самур-Мурая пролягатиме через різні землі, де самураї та пухнасті кото-воїни вдосконалювали свої навички.
Мета довгої подорожі Самур-Мурая — знайти таємничий храм Муркотіння, який захований серед високих засніжених гір. На цьому шляху кота чекали небезпеки, випробування та таємниці, але тільки той, хто був справжнім обраним, зміг би підкорити цю дорогу.
На сайті гри йдеться про те, що вона інтегрована в програму лояльності, тому гравці можуть накопичувати додаткову вигоду. Наприклад, зароблені під час гри «суші-бали» можна обмінювати на знижки на 30% вартості солодощів власного виробництва або на 200 грн на доставку.
Гравці можуть накопичувати суші-бали,щоб обмінювати їх у магазині подарунків всередині гри. Також користувачі отримуватимуть спеціальні пропозиції для офлайн та онлайн покупок.
Гра передбачає три виміри: