Що під капотом в Uklon? Слухай TechPower Podcast 🎧

Uber тепер ще й рекламна агенція, яка хоче заробити 1 млрд доларів приблизно за рік

В Uber вирішили розширити діяльність свого бізнесу. Тепер компанія також виконуватиме роль рекламного агентства. Ціль у Uber досить амбітна — заробити мільярд доларів на рекламі до 2024 року.

Залишити коментар
Uber тепер ще й рекламна агенція, яка хоче заробити 1 млрд доларів приблизно за рік

В Uber вирішили розширити діяльність свого бізнесу. Тепер компанія також виконуватиме роль рекламного агентства. Ціль у Uber досить амбітна — заробити мільярд доларів на рекламі до 2024 року.

Новий підрозділ Uber займатиметься інтегрування реклами до додатків компанії для замовлення таксі та доставки їжі. Наприклад, в Uber Eats бренди зможуть платити за показ спеціальних спонсорських меню. Також реклама показуватиметься під час очікування таксі і під час самої поїздки.

З Uber вже домовилися про рекламну співпрацю близько 40 брендів. Серед них — NBCUniversal та Heineken NV.

Подібний хід допоможе Uber додатково монетизувати свою щомісячну аудиторію, яка складає 122 млн людей по всьому світу.

З рекламою в Uber експериментували і раніше. Вже 2020 року компанія почала розміщувати банери над автомобілями своїх водіїв. А тестування реклами у додатках Uber розпочалося у 2021 році. Тепер реклама стане для компанії повноцінним бізнесом.

Хакера, що злив GTA 6, спіймали в Лондоні. Він також зламував Microsoft Nvidia та Uber — і це у 17 років
Хакера, який злив GTA 6, упіймали в Лондоні. Він також зламував Microsoft, Nvidia та Uber — і це у 17 років
По темі
Хакера, який злив GTA 6, упіймали в Лондоні. Він також зламував Microsoft, Nvidia та Uber — і це у 17 років
Uber зламали: наскільки глибоко вліз хакер чого він хоче і чому це може бути іронічно
Uber зламали: наскільки глибоко вліз хакер, чого він хоче і чому це може бути іронічно
По темі
Uber зламали: наскільки глибоко вліз хакер, чого він хоче і чому це може бути іронічно
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Новий випуск «З фронту в IT» про айтівців, які повертаються до цивільного життя після ЗСУ.

Історія світчера з Тернопільщини, який змінив агро на IT, а IT на ЗСУ

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Uber та Yaskrava запустили карту доступності палива в Україні   
Uber та Yaskrava запустили карту доступності палива в Україні   
Uber та Yaskrava запустили карту доступності палива в Україні   
Не тільки телефон, ключі, навушники. Uber дослідив, що українці найчастіше забувають в автомобілях
Не тільки телефон, ключі, навушники. Uber дослідив, що українці найчастіше забувають в автомобілях
Не тільки телефон, ключі, навушники. Uber дослідив, що українці найчастіше забувають в автомобілях
Сьогодні Uber представляє свій шостий щорічний рейтинг забутих речей, що показує, які речі українські користувачі забувають найчастіше, в яких країнах та містах Європи, Близького Сходу та Африки забувають найбільше речей, дні та години, протягом яких люди найбільш забудькуваті, і, звісно ж, найбільш незвичні предмети, залишені в автомобілях, замовлених через Uber.
Черга за пасажирами, бензокриза та комендантські коефіцієнти. Як війна вплинула на тарифи Uklon, Bolt та Uber
Черга за пасажирами, бензокриза та комендантські коефіцієнти. Як війна вплинула на тарифи Uklon, Bolt та Uber
Черга за пасажирами, бензокриза та комендантські коефіцієнти. Як війна вплинула на тарифи Uklon, Bolt та Uber
В більшості міст України, де не йдуть бойові дії, працюють популярні сервіси виклику авто — Uklon, Uber та Bolt. Той, хто часто ними користується, напевно помітив, що в середньому вартість однієї поїздки виросла на 20-30 гривень (принаймні, в Києві). Водночас авто почали приїжджати швидше, хоча враховуючи дефіцит пального в Україні, мали б стояти в черзі за дизелем ще кілька годин.  Як працюють служби таксі під час війни та що впливає на тарифи?
Uber повертається в Київ
Uber повертається в Київ
Uber повертається в Київ

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.