💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Анна НагорнаGameDev
26 листопада 2021, 10:20
2021-11-26
«Коли-небудь людина зможе закінчити гру, в яку грала ввечері на ПК, вже вранці на мобільному девайсі - в пробці або в метро». Інтерв'ю с топом Ubisoft
Ubisoft відкрила перший офіс в Україні ще в 2008 році. Зараз у компанії дві студії розробки, в Києві та Одесі, де працює понад 1000 співробітників. Українські студії створюють як високобюджетні ААА-ігри («тріпл-ей»), так і максимально прості мобільні ігри. Про особливості української команди та найму, про те, чим утримують співробітників, про плюси віддаленої роботи й про майбутнє мобільної розробки dev.ua розповів Арман Папікян, Lead Render Mobile Programmer в Ubisoft Ukraine.
Київська студія відкрилася у 2008 році з маленькою командою, яка займалася ПК-портуванням.
Про геймдев в режимі 24/7
В Ubisoft є свій підхід до створення ігор-формат «co-dev» — де над проєктом працює кілька студій по всьому світу. Кожна команда бере на себе певний «мандат: геймплей, контент, онлайн-частина або мультиплеєр, і так далі. Це дуже зручно, враховуючи масштаб ААА-ігор. До того ж такий формат дозволяє вести розробку 24 години на добу в різних часових поясах.
Про мобільну команду
Київська студія запустила мобайл напрямок у 2018 році, і зараз є кілька команд, які працюють над гіперказуальними й ААА проєктами.
Про відмінність мобільного ААА проєкту від класичного ААА
Як показує маркет, мобільний ААА найчастіше мало чим відрізняється від ААА ігор на консолях або ПК по бюджету, розміру команди й виконаній роботі.
Про цифри говорити не можемо.
Найчастіше, мобільні ААА — це портовані ігри (PUBG Mobile, League of Legends: Wild Rift, Fortnite Мobile, Call of Duty Mobile), але є і оригінальні тайтли, зроблені спеціально для мобільної платформи, наприклад Diablo Immortal.
Про заробіток на безкоштовних мобілках
Більшість мобільних ігор, і у Ubisoft в тому числі, зроблені за «умовно безкоштовною» моделлю монетизації — тобто ти можеш безкоштовно завантажити гру, де є платний внутрішньоігрової контент, додаткові рівні й життя. Навіть якщо ААА гра платна для консолей і ПК, її порт може бути free-to-play на мобільному пристрої.
І навіть якщо мала частина користувачів робить покупки в грі, можна отримати від цього навіть більше, ніж продавши ту ж саму гру на ПК або консолі.
Про майбутнє мобільного геймдева
Тренд показує, що попит на мобільні ігри тільки збільшується, враховуючи те, наскільки швидко зростає кількість людей, які купують нові телефони. У короткостроковій перспективі, ринок по кожній віковій категорії буде тільки рости.
Можливо, в якийсь момент відбудеться злиття платформ. Ми це бачимо і сьогодні на прикладах мовлення ігор через хмару (Cloud Gaming), яка грається на більш сильному залізі, а картинка в реальному часі транслюється у гравця.
Про релокацію та команду в Україні
Українські студії співпрацюють з понад 1000 фахівців з України й не тільки.
Якщо ми бачимо потрібний профайл, нам все одно, де він географічно — ми будемо намагатися його релокувати.
Великий плюс віддаленої роботи
Раніше Ubisoft, як і будь-яка геймдев-компанія, розглядала тільки роботу з офісу. Але коронавірус вніс корективи. Ми завжди ставимо на перше місце здоров’я і безпеку колег і не хочемо піддавати їх зайвому ризику. Більшість досі працюють віддалено, але в офіс можна приїжджати, якщо є технічна або бізнес-необхідність.
Зараз вся комунікація з Канадою, Китаєм, Францією, Україною і так далі йде онлайн, від чого всі тільки виграли.
Про розвиток всередині компанії
Ubisoft націлений на те, щоб наймати людей на довгий термін. У нас є колеги, які працюють з моменту заснування студії в Україні, і, природно, протягом цього часу люди розвиваються.
Скільки на це піде часу — індивідуально. Для співробітників складають програми розвитку, і слідуючи цьому роудмапу, можна вирости в ту чи іншу роль.
Про джунів
Залежить від Департаменту. Найбільше джунів в QC, тому що це стартова позиція для входу в геймдев. На проєкти ми намагаємося брати людей з досвідом, але водночас ми інвестуємо в розвиток молоді через власні програми навчання і буткампи: академію ігрового дизайну, стажування по рендеру і графіку, C++ інтернатури й програми розвитку менеджерських умінь.
Про зарплати
Ubisoft намагається відстежувати тренди ринку по зарплатах, спираючись на дослідження джоб-сайтів, а, також, власну аналітику, яка формується з очікувань претендентів і фактичного рівня їх експертизи за результатами технічного інтерв’ю.
Кому Ubisoft готовий платити дуже-дуже багато
Важливо відзначити, що, крім технічних скілів, ми приділяємо велику увагу софт скіллам, оцінюючи, наскільки людина розділяє наші цінності, чи впишеться він в команду, наскільки довго він затримається в компанії.
Що входить в соцпакет
Страховка життя і здоров’я зараз надається ще до проходження випробувального терміну.
Ми пропонуємо безкоштовно відвідувати курси французької та англійської, маємо внутрішню освітню платформу, а також покриваємо зовнішні освітні заходи, які сприяють поглибленню експертизи.
А ще всі співробітники отримують доступ до всіх ігор Ubisoft для ПК.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.