Українець рекламував німецьку косметику, використовуючи бренд McDonald’s. Так, і таке буває. Що було далі
Американська McDonald’s Corporation подала скаргу до Всесвітньої організації з питань інтелектуальної власності (WIPO) на Сергія Антонова з України. Він зареєстрував на себе домен mcdmcdmcd.com.
McDonald’s — це компанія громадського харчування, яка налічує понад 38 000 ресторанів по всьому світу, де обслуговується приблизно 69 млн клієнтів у понад 100 країнах щороку. Вона має річний дохід понад $20 млрд.
Скаржник стверджує, що спірне доменне ім’я, схоже на торговельні знаки MCDONALD’S, зокрема, на MCD, оскільки він складається лише з «потроєння» цього знака.
Спірне доменне ім’я використовується для сайту, що містить неправдиве опитування, яке вводить в оману тим, що нібито пов’язано з товарними знаками MCDONALD’S, йдеться в скарзі.
Також MCDONALD’S вказує, що відповідач використовує його знаменитий логотип зі золотими арками.
Як з’ясувалося, спірний домен зараз дійсно використовується для проведення опитування, причому німецькою мовою.
Опитування стосується вибору косметики. Тим, хто проходить опитування, сайт обіцяє подарунки. А по факту людей, які його проходять, просто перекидають на німецький сайт із продажу косметики.
21 вересня панель WIPO ухвалила рішення переделегувати спірний домен на користь відомої мережі фастфуду.
Партнер цієї рубрики — NIC.UA. Разом із NIC.UA ти можеш швидко зареєструвати домен своєї мрії, а потім якісно та надійно його обслуговувати.