💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Наталя ХандусенкоГаряченьке
4 вересня 2024, 11:31
2024-09-04
Українець Валерій Ліборський став технічним директором американського техгіганта Yahoo. За його плечима понад 20 років роботи в Microsoft, Amazon та HelloFresh
Yahoo оголосила про призначення Валерія Ліборського на посаду CTO, який очолить глобальну команду інженерів компанії та зосередиться на інноваціях, одночасно розвиваючи інвестиції в штучний інтелект.
Ліборський має більше ніж двадцятирічний досвід керівної роботи в компаніях Microsoft, Amazon, а останнім часом — у HelloFresh, де він обіймав посаду технічного директора.
Колишній CTO Енгус МакКлін виходить на пенсію наприкінці року.
«Не буде перебільшенням сказати, що технології є життєдайною силою нашої компанії, і досвід Вела у створенні чудових команд для створення та управління потужними продуктами та платформами в таких масштабах, в яких ми працюємо, робить його ідеальною людиною для того, щоб очолити інженерну організацію Yahoo в майбутньому», — сказав Джим Ланзоне, головний виконавчий директор Yahoo.
Як технічний директор HelloFresh, Ліборський контролював технологічні операції компанії та керував ініціативами в галузі інженерії, науки про дані та розробки продуктів. Він допоміг HelloFresh швидше масштабуватися, зберігаючи при цьому клієнтоорієнтований підхід. До HelloFresh Ліборський 10 років працював в Amazon, де обіймав керівні посади, зокрема віцепрезидента з технологій, де керував розширенням роздрібного бізнесу Amazon в Європі та його масштабуванням на глобальному рівні, а також був генеральним директором Amazon Route 53, основоположного сервісу AWS. До Amazon Ліборський працював у Microsoft, де брав участь у розробці таких продуктів, як Microsoft TV, Windows та реклама, займаючи інженерні та керівні посади.
«Yahoo був для мене одним із перших шлюзів до інтернету, і він продовжує залишатися основним джерелом інформації в моєму повсякденному житті. Я з нетерпінням чекаю на співпрацю з командою, щоб стимулювати інновації в галузі штучного інтелекту та розвивати технології, які впливають на життя понад 900 мільйонів наших користувачів. Це неймовірна можливість зробити свій внесок у розвиток такого культового бренду!», — написав Ліборський в LinkedIn.