🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Ігор Вишневський Гаряченьке
23 грудня 2024, 08:35
2024-12-23
«Цифра поштоматів буде збільшуватись досить інтенсивно, а Royal Mail планує стати лідером у цій категорії»: українсько-польський виробник поштоматів розповів деталі виходу на ринок Великої Британії
На початку 2025 року українсько-польський виробник торгівельного обладнання Modern Expo запустить у роботу 250 поштоматів у Великій Британії у партнерстві з Royal Mail, і цифра чинних поштоматів на території цієї країни продовжить інтенсивно збільшуватися.
«На жаль, наразі я не можу розкривати деталей за умовами контракту. Можу сказати, що Royal Mail планує стати лідером у цій категорії як національний оператор», — зазначив CEO Modern Expo Петро Пилипюк у коментарі dev.ua.
Пилипюк уточнив, що співпраця з Royal Mail передбачає не лише постачання поштоматів, а й розробку комплексного програмного забезпечення та надання експертної підтримки.
Поштомати, що постачаються для Royal Mail є конфігурацією асортиментного поштомата компанії Modern Expo, який був вперше презентований у жовтні на виставці Parcel + Post Expo 2024.
«Це поштомат з екраном із сенсорним інтерфейсом, комірками різних розмірів для різних типів відправлень, LED-підсвіткою та камерами відеоспостереження. Він максимально зручний у використанні. Поштомат також включає комірку для відправки посилок. Ми забезпечили усі аспекти, щоб цей процес був максимально простим та безшовним. Зокрема, на стороні програмного забезпечення для надсилання посилок з поштомата. Поштомат оснащений принтером етикеток для забезпечення зручного та ефективного процесу відправки. Клієнт приходить зі своїм відправленням, на екрані вводить дані одержувача, йому друкується етикетка. Потім він клеїть її на коробку, сканує QR-код на етикетці, і комірка відкривається», — деталізував функціонал поштомата Петро Пилипюк.
Він також нагадав, що поштомати Modern Expo вже працюють також у Польщі, Чехії, Норвегії, Німеччині, Угорщині, Румунії та Словаччині.
«Наші плани розширення виходять за межі Європи, і ми активно досліджуємо можливості в інших регіонах. Проте, через високу конкуренцію на цьому ринку ми наразі змушені утриматися від надання додаткових деталей», — пояснив CEO компанії.