Університет Ірландії відкриває спеціальність «інфлюенсер». Цей ринок оцінюють в $16,4 млрд
Найпривабливіша професія для «зумерів» прямо зараз.
Найпривабливіша професія для «зумерів» прямо зараз.
Найпривабливіша професія для «зумерів» прямо зараз.
Наступного року в Південно-Східному технологічному університеті в Карлоу, Ірландія можна буде отримати ступінь бакалавра мистецтв за спеціальністю «Інфлюенсер», пише The Washington Post.
Курс містить у собі кризовий менеджмент, зв’язки з громадськістю, дослідження знаменитостей, соціальну психологію, а також відео- та аудіомонтаж. Кілька десятків студентів приєднаються до першого набору в 2024 році.
Ірен МакКормік, старший викладач університету в Карлоу, яка стала співавтором розробки цього напрямку, розповіла, що, хоча коротші курси були й раніше, її ВНЗ, ймовірно, є першим у світі, який запропонував ступінь, спеціально адаптований під економіку. Ідея створити курс з’явилася у 2019-му році. Наступного року університет хоче набрати 40 студентів на нову спеціальність.
У 2022-му Harvard Business Review оцінив вартість світового ринку інфлюенсерів у $16,4 млрд, і прогнозує подальше зростання галузі цього року, оскільки компанії виділяють більшу частку своїх маркетингових бюджетів на партнерство з інфлюенсерами.
Серед представників покоління Z ця професія є особливо привабливою: у квітні програма NPR «Planet Money» зазначила, що, згідно з одним з опитувань, кожен четвертий представник покоління Z прагне отримати таку роботу. Однак науковці висловлюють занепокоєння щодо життєздатності цієї спеціальності в найближчі роки, враховуючи постійно мінливий характер соціальних медіа.
Креативні індустрії завжди були нестабільними, але індустрія інфлюенсерів стикається з унікальними викликами, оскільки алгоритми різко змінюються. Певні ролики або короткі відео, можуть швидко втратити актуальність, а платформи можуть повністю зникнути. До того ж перенести успіх YouTube на TikTok або Vine на Instagram — непросте завдання.