💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Геймери не повинні покладатися на калькулятор». Європейська організація споживачів звернулася до регуляторів із вимогою заборонити внутрішньоігрові валюти в онлайн-іграх

Впливова група споживачів із 17 європейських країн вважає, що видавці ігор «цілеспрямовано обманюють споживачів», особливо дітей, щоб змусити їх робити покупки. Вони закликають заборонити внутрішньоігрові покупки в тому вигляді, в якому вони наразі існують у таких іграх, як Fortnite, Minecraft чи EA Sports FC 24.

Залишити коментар
«Геймери не повинні покладатися на калькулятор». Європейська організація споживачів звернулася до регуляторів із вимогою заборонити внутрішньоігрові валюти в онлайн-іграх

Впливова група споживачів із 17 європейських країн вважає, що видавці ігор «цілеспрямовано обманюють споживачів», особливо дітей, щоб змусити їх робити покупки. Вони закликають заборонити внутрішньоігрові покупки в тому вигляді, в якому вони наразі існують у таких іграх, як Fortnite, Minecraft чи EA Sports FC 24.

Як повідомляє TechCrunch, європейська організація споживачів (BEUC) подала скаргу до регуляторів в ЄС від імені груп споживачів із 17 країн, посилаючись на «недобросовісну практику» й порушення захисту прав споживачів в іграх з покупками в додатку або в грі.

В організації стверджують, що гравці «перевитрачають» в іграх, тому що не бачать реальних витрат. Особливо це стосується геймерів, молодших 18 років, які витрачають в середньому 39 євро на місяць на внутрішньоігрові покупки.

Ось що BEUC пропонує вжити європейським регуляторам:

  • Повна заборона на використання внутрішньоігрових і платних валют, заснована на висновках перевірки Digital Fairness Fitness Check.
  • Врахування внутрішньоігрових покупок у вікових рейтингах ігор, обмеження доступу для осіб молодше 18 років, більша прозорість у тому, як ігри стягують плату за різні послуги, і кращі запобіжники, щоб пояснити, коли гравці платять за щось додатково. 

«Онлайн-світ ставить нові виклики для захисту прав споживачів, і він не повинен бути місцем, де компанії обходять правила заради збільшення прибутку. Члени BEUC виявили численні випадки, коли геймерів вводять в оману, змушуючи витрачати гроші. Регулятори повинні діяти, даючи зрозуміти, що навіть якщо ігровий світ є віртуальним, він все одно повинен дотримуватися правил реального світу», — сказав Агустін Рейна, генеральний директор BEUC, у своїй заяві. 

За його словами, «геймери не повинні покладатися на калькулятор» щоразу, коли вони хочуть «ухвалити обґрунтоване рішення про те, скільки вони хочуть витратити».

«Кошти, які вони витрачають, повинні відображатися в реальних грошах, а обманні практики повинні бути припинені. Сьогодні преміальні ігрові валюти цілеспрямовано обманюють споживачів і завдають великої шкоди дітям. Компанії добре знають про вразливість дітей і вдаються до хитрощів, щоб заманити юних споживачів витрачати більше», — вважають в організації.

Video Games Europe, група, що представляє найбільших виробників відеоігор у регіоні, відкинула ці звинувачення.

«Купівля внутрішньоігрової валюти є усталеною практикою, яку добре розуміють гравці. Наші члени завжди поважають європейське законодавство про захист прав споживачів, пропонуючи ці покупки», — йдеться в заяві.

У Video Games Europe заявили, що ігрова індустрія пропонує широкий вибір проєктів, які дозволяють гравцям отримати доступ до «величезного розмаїття жанрів та інноваційного досвіду на різних сервісах». У групі зазначали, що геймери можуть випробувати цілі ігри, не витрачаючи жодних грошей, «без будь-яких попередніх витрат або зобов’язань».

Нагадаємо, що минулого року проти популярної дитячої гри Roblox висунули колективний позов, який звинувачує розробників у фактичній співпраці зі сторонніми сайтами, що використовують внутрішньоігрову валюту Robux для нелегальних азартних ігор. За словами позивачів, автори Roblox отримують прибуток і допомагають підтримувати роботу цих сервісів.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Сторонні сервіси перетворили Roblox на казино для неповнолітніх і заробляють понад $70 млн на рік. Проти розробників висунули позов
Сторонні сервіси перетворили Roblox на казино для неповнолітніх і заробляють понад $70 млн на рік. Проти розробників висунули позов
По темi
Сторонні сервіси перетворили Roblox на казино для неповнолітніх і заробляють понад $70 млн на рік. Проти розробників висунули позов
До дупи цей Fortnite — модель з OnlyFans провела стрім у якому зображення гри транслювалося на її сідниці
До дупи цей Fortnite — модель з OnlyFans провела стрім, у якому зображення гри транслювалося на її сідниці
По темi
До дупи цей Fortnite — модель з OnlyFans провела стрім, у якому зображення гри транслювалося на її сідниці
В Україні презентували Minesalt — гру на базі Minecraft яка відтворює соляні копальні Соледара. Вона допоможе зібрати кошти на відновлення школи зруйнованої росіянами
В Україні презентували Minesalt — гру на базі Minecraft, яка відтворює соляні копальні Соледара. Вона допоможе зібрати кошти на відновлення школи, зруйнованої росіянами
По темi
В Україні презентували Minesalt — гру на базі Minecraft, яка відтворює соляні копальні Соледара. Вона допоможе зібрати кошти на відновлення школи, зруйнованої росіянами
Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.