Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Не тільки Netflix. 10 найпопулярніших стрімінгових сервісів з аудиторією понад 5 млн користувачів

За останні роки багато компаній — від Disney до Apple — запустили власні послуги потокового мультимедіа. Пандемія зміцнила зростаючу потребу стрімінгу, забезпечивши їм величезний приплив клієнтів минулого року.

Залишити коментар

За останні роки багато компаній — від Disney до Apple — запустили власні послуги потокового мультимедіа. Пандемія зміцнила зростаючу потребу стрімінгу, забезпечивши їм величезний приплив клієнтів минулого року.

Visual Capitalist на основі даних медійної асоціації FIPP та звітів самих компаній склав рейтинг платформ, що пропонують підписку на доступ до відео, музики та новин, з аудиторією від 5 млн користувачів.

Вершину стрімінгового пантеону займає Netflix — вона має у всьому світі понад 200 млн абонентів. Незважаючи на уповільнення зростання аудиторії в Північній та Південній Америці, величезне географічне охоплення (190+ країн) та рясна бібліотека (у тому числі унікального контенту) дають їй перевагу в 50 млн користувачів над найближчим конкурентом — Amazon.

У тому, що друге місце займає саме вона, немає нічого дивного, якщо врахувати, що передплата Prime Video включена в програму лояльності Amazon Prime. А в ній за час коронавірусу зареєструвалися натовпи нових користувачів.

Spotify поки що перемагає у стрімінгових війнах на ринку музики. Компанія налічує 144 млн передплатників — більш ніж удвічі більше, ніж Apple Music з його 68 млн користувачів.

Масові послуги потокового мовлення є і в Азії. Наприклад, Tencent Video (він же WeTV) та iQIYI, що належить Baidu, вже перевалили за 100 млн платних передплатників. Youku від Alibaba наближається до 90 млн.

За темпами зростання беззастережно лідирує Disney+. Онлайн-кінотеатр запрацював наприкінці 2019-го і на той момент пропонував досить мізерний асортимент (на старті вийшла лише одна серія єдиного оригінального серіалу). Але різноманітність контенту швидко ширилася, і менш ніж за півтора роки Disney+ переступив 100 млн абонентів, випереджаючи найсміливіші прогнози. Спочатку компанія не розраховувала набрати стільки навіть до 2024-го.

Як зазначає видання, райдужну ситуацію для цих компаній може затьмарити закінчення пандемії, а також поява на ринку нових гравців, і не лише американських.

Три із шести топових відеосервісів родом із Китаю. Крім того, активно ростуть і поки не досягли «стелі» їхні індійські суперники, наприклад Hotstar, ALTBalaji та Eros Now.

Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
По темi
Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар премєр у різних жанрах
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар прем’єр у різних жанрах
По темi
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар прем’єр у різних жанрах
Ігри від Netflix. Як зіграти та які в них перспективи?
Ігри від Netflix. Як зіграти та які в них перспективи?
По темi
Ігри від Netflix. Як зіграти та які в них перспективи?
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Шлях від лікаря та бізнесмена до 3D Artist.

Читайте, як увійти в IT в 41 рік.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
Netflix шукає українців у свій польський офіс. Які є вакансії
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Найбільше музики українського походження на YouTube Music, найбільше російської – у Spotify. Дослідження
Як змінились музичні вподобання українців з початку 2022 року.
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар прем'єр у різних жанрах
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар прем'єр у різних жанрах
Що дивитися на Netflix у вересні: великий календар прем'єр у різних жанрах
Стримінговий сервіс Netflix готує багато прем’єр на поточну осінь. Компанія поділилася великим списком фільмів, які нам варто очікувати. Серед них є як блокбастери, трилери так і байопіки. Що і коли дивитися — в огляді dev.ua.
«Після Jibaro можу собі дозволити бути більш перебірливою в ролях». Інтерв'ю з одеською акторкою, яка зіграла в найвіртуознішій серії Love, Death & Robots від Netflix
«Після Jibaro можу собі дозволити бути більш перебірливою в ролях». Інтерв'ю з одеською акторкою, яка зіграла в найвіртуознішій серії Love, Death & Robots від Netflix
«Після Jibaro можу собі дозволити бути більш перебірливою в ролях». Інтерв'ю з одеською акторкою, яка зіграла в найвіртуознішій серії Love, Death & Robots від Netflix
У травні стрімінговий сервіс Netflix випустив 3-й сезон серіалу «Любов, смерть і роботи». Його фінальна серія не лише виділяється серед інших графікою, в ній загалом неможливо відрізнити вигаданих персонажів від реальних. Головну роль у ній зіграла українка Аліна Смоляр, яка втілила на екрані образ містичної «Золотої жінки». Ми зв’язалися з акторкою та поговорили про знімання в серіалі, кар’єру в Голлівуді та війну в Україні.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.