💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Наталя ХандусенкоВійна
29 листопада 2024, 15:10
2024-11-29
Військові частини можуть поскаржитись на неякісні продукти в IT-системи DOT-Chain. Як це зробити
В ІТ-системі забезпечення війська DOT-Chain розширили функціонал та додали можливість подавати претензії щодо якості продуктів у ЗСУ. Раніше ця процедура відбувалася виключно у паперовій формі.
Система автоматично підтягує необхідну інформацію на основі відповідного замовлення — військовій частині потрібно лише додати інформацію про факт неякісного товару.
Потім система формує документ в електронному вигляді та виводить його у реєстрі. Усе це дозволяє скоротити час роботи над претензією у 2–3 рази.
Також завдяки структуруванню інформації та можливості її швидкого аналізу система допомагає виявляти зловживання з боку недобросовісних постачальників. У випадку розслідувань чи перевірок швидкий доступ до таких даних значно скорочує час і підвищує загальну ефективність роботи.
Про DOT-Chain
Нагадаємо, ІТ-систему для управління тиловими потребами ЗСУ — DOT-Chain запустили у вересні цього року. Система вже дозволила зменшити загальну кількість паперової роботи на більш як 30 000 документів щотижня. Саме відхід від «паперової армії» був однієї з головних цілей її запуску.
DOT-Chain розроблялася штатними працівниками Державного оператора тилу, але залучення до цього процесу сторонніх консультантів коштувало $80 000.