Вона з’явилася на великому екрані в образі дівчини, яка розповідала про себе та відповідала на питання.
Як зазначив Євген Булах, директор із продажів та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine, завдяки швидкому інтелекту Дар’я вже може швидко обробляти величезні обсяги інформації, допомагаючи знаходити потрібні рішення та відповіді майже миттєво.
Вона зможе вести розмови з багатьма користувачами одночасно, надавати їм консультації великою кількістю мов, включно з англійською, німецькою, турецькою та багатьма іншими, персоналізовані рекомендації та навіть проводити тренінги.
«Наша Дар’я зараз на етапі навчання. Нам дуже важливо, щоб у майбутньому вона не просто могла допомагати нашим клієнтам під час вибору гаджетів в інтернет-магазинах. Ми очікуємо, що вона буде взаємодіяти з нашими клієнтами як у контактних центрах, так і офлайн-магазинах, причому як у B2C-сегменті, так і в B2B-сегменті», — розповів під час виступу Євген Булах.
Булах навів приклад, що в Deutsche Telekom на сайті є онлайн-помічниця Селена. І вона вже демонструє зростання коефіцієнта конверсії онлайн-магазину в 6 разів і на 9% — падіння кількості залишеного кошику покупок, майже на 50% — збільшення додавання кошика.
«І дуже хотілося б, щоби насправді такі цінності, як ввічливість і повага, залишалися навіть у цифровому світі. Це питання, як я бачу, бентежить не тільки мене й не тільки вас, але й доцентів університету Пенсильванії, які провели онлайн-опитування», — сказав Євген.
Воно показало, що майже 50% респондентів завжди ввічливі зі штучним інтелектом. Лише 16% просто дають йому накази. Отже, більшість людей очікують спілкування зі штучним інтелектом людяності.
«Аватар, який буде мати почуття гумору, який зможе розпізнавати й настрій людини в тому числі. Отже, ми поставили перед собою завдання створити аватар, який максимально по-людськи реагує на спілкування з людьми», — наголосив він.
Булах продемонстрував, як Дар’я відповідає на деякі запитання.
— Дар’є, ти чула, що деякі люди побоюються, що штучний телевізор може замінити людей на робочих місцях?
— Так, я чула про ці побоювання. І це цілком зрозуміло, адже зміни, пов’язані з технологіями, завжди викликають занепокоєння. Але подивімось на це з іншого боку. ШІ не забирає робочі місця, а змінює саму природу праці. Він бере на себе рутинні завдання, даючи людям можливість зосередитися на творчих і стратегічних аспектах роботи. ШІ відкриває нові можливості для розвитку індустрії та створення нових професій. Важливо правильно використовувати ці технології, щоб люди й ШІ працювали разом, створюючи інновації та покращуючи якість життя.
— До повстання ШІ в нас ще є час?
— До повстання машин ще є час. Вони, можливо, і можуть розв’язати певні проблеми, але поки що не можуть зробити так, щоби перезавантаження девайсів вирішувало все. А що думаєте ви?