Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоГроші
24 травня 2024, 12:01
2024-05-24
У Верховній Раді оцінили втрати рекламного ринку від заборони реклами азартних ігор у близько 500 млн грн
Голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв вважає, що законопроєкт про повну заборону реклами азартних ігор завдасть значних збитків медіаіндустрії. На його думку, це також може підсилити Telegram-канали та піратські сайти.
Голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв вважає, що законопроєкт про повну заборону реклами азартних ігор завдасть значних збитків медіаіндустрії. На його думку, це також може підсилити Telegram-канали та піратські сайти.
Про це він розповів в інтерв’ю «Детектор Медіа». За словами Потураєва, законопроєкт передбачає заборону всієї реклами азартного бізнесу, включно з букмекерськими конторами, які приймають ставки на спорт. «Втрати ринку складуть не менше, ніж пів мільярда гривень у цьому році», — говорить нардеп.
За його оцінками, медійний ринок зазнає таких втрат від заборони реклами азартних ігор:
телевізійний ринок — щонайменше 400 млн грн;
радійний ринок — 100–150 млн грн;
інтернет — 100 млн грн;
зовнішня реклама — 50 млн грн.
«Хоча по інтернету даних менше, тому що не всі інтернет-ресурси показують весь прибуток. Звичайно, є легальні ресурси, вони показують. Тому я й кажу, що мінімум втрат — це 500 мільйонів, а то й більше. Це значні гроші українських медіа, які ми забираємо посеред року», — розповів Потураєв.
За його словами, гроші, які виділялися на легальну рекламу, «не розчиняться», а перейдуть у «сіру» й «чорну» зону інтернету.
«Вони перейдуть у Telegram, де зараз уже в популярних каналах дуже багато рекламних оголошень якраз грального бізнесу. І ясно, що Telegram стане клондайком для тих, хто буде розміщувати цю рекламу. І заробітки там просто виростуть у багато разів», — вважає політик.
Микита Потураєв говорить, що сам медійник і розуміє реальну шкоду, яку може завдати законопроєкт, тому він подав поправки до нього.
«Коли ми свого часу забороняли рекламу тютюну, тоді був установлений перехідний період, щоб медіа могли підготуватися до втрати цих бюджетів. Так само було з забороною реклами алкоголю. Заборона небезпечних речей — це нормальна історія. І лудоманія — це серйозна хвороба, а азартні ігри слід регулювати (або навіть заборонити). Але є цілий ринок медіа», — зазначив голова комітету.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.