🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

WePlay Esports попрощався з частиною співробітників. Як це було

Медіахолдинг WePlay Esports розкрив масштаби і реальні причини скорочень, які пройшли в компанії в першому кварталі 2021 року.

Як повідомила dev.ua HR-директор Наталія Кондрась, кіберспортивному гіганту довелося попрощатися в цілому з 35 співробітниками.

Залишити коментар
WePlay Esports попрощався з частиною співробітників. Як це було

Медіахолдинг WePlay Esports розкрив масштаби і реальні причини скорочень, які пройшли в компанії в першому кварталі 2021 року.

Як повідомила dev.ua HR-директор Наталія Кондрась, кіберспортивному гіганту довелося попрощатися в цілому з 35 співробітниками.

Нагадаємо, що WePlay Esports — це медіа-проект компанії Techiia holding. Вона займається організацією і трансляцією кіберспортивних заходів, має офіси в Україні, США та Китаї.

У квітні, в соціальних мережах з’явилася інформація, що «на біржі праці» опинилось близько 100 фахівців.

Втім, офіційні представники медіа-холдингу не підтвердили цю цифру. Наталя Кондрась додала, що в компанії продовжує працювати більше 300 чоловік.

Один з інсайдерів dev.ua, знайомий з ситуацією в компанії, розповів, розповів, що весняні скорочення торкнулися команди, яка розробляла ААА-гру. У команди була тимчасова назва ad gloriam, яку хотіли поміняти на Funbringers. А гра повинна була вийти в форматі історичного сеттинга. Але, мабуть, не судилося. Інсайдер знає про приблизно 20 фахівців, з якими попрощалися мирно. Це дизайнери, концептери, історичні консультанти, менеджери.

Скорочення були вимушеним кроком через пандемію. З середини 2018 року, за словами HR-директора, компанія росла в геометричній прогресії і набирала штат.

«2020-й виявився особливо хаотичним через пандемію, так як всі раніше складені плани змінювалися на ходу», — пише Наталія.

В результаті, на початку 2021 року керівництво визначило бізнес-пріоритети і відбулися структурні зміни відділів та департаментів. Це спричинило скорочення деяких посад.

Як повідомляють в WePlay Esports, співробітники отримали оплату за фактично відпрацьовані дні, компенсацію за невикористані дні відпустки і додатково двох робочих тижнів.

«Компанія надавала допомогу в пошуку нової роботи, якщо ви це мали на увазі», — підсумувала Кондрась.

Тебе скоротили і ти вважаєш, що це було несправедливо, — пиши нам обов’язково: [email protected]. Розберемося!

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«Наша думка може бути суб'єктивною для вас». В Insoft Global відмовилися давати фідбек Project Manager після співбесіди
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
«IT Generation схоже на «Гру в кальмара». В мережі з'явилися відгуки кандидатів, які пройшли перші етапи відбору державної програми
Зібрали для вас думки потенційних студентів IT-шкіл.
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
«Віктор жалкує про зроблене». В DataArt відповіли на матеріал щодо проросійського айтішника
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.