Як VR врятує людство: «матриця» Володимира Панченка, DMarket
Чи правда, що віртуальна реальність та ігри — запорука успішного майбутнього будь-якої цивілізації, в тому числі і людської?
Чи правда, що віртуальна реальність та ігри — запорука успішного майбутнього будь-якої цивілізації, в тому числі і людської?
На нещодавньому iForum Володимир Панченко — засновник і керуючий директор глобального маркетплейса і технології з будівництва метавсесвітів DMarket — розповів, чому ми живемо в матриці та як уникнути краху цивілізації за допомогою віртуальної реальності.
Dev.ua публікує основні думки Панченка про теорію матриць і VR.
99% всіх цивілізацій вмирає, не зумівши перейти певний бар'єр. Основний бар'єр — коли цивілізація доходить до освоєння атомної енергетики. І рано чи пізно все закінчується.
Або ми доходимо до розшифровки генома ДНК, хтось щось інженер, і всі все одно все вмирають.
Через це є всього два варіанти, куди нам можна і потрібно рухатися далі. Перший — космос. Макс Поляков (засновник ракетно-космічного стартапу Firefly), наприклад, займається децентралізації всієї нашої з вами цивілізації. Другий шлях — те, чим я займаюся вже багато років — VR.
Я більш ніж упевнений, що ми навчимося переписувати людську свідомість на флешку і створювати віртуальну реальність з максимальним зануренням швидше, ніж у нас з’явиться колонія на Марсі.
Просто у нас з вами немає адмінській пароля.
Тут сидять тисячі людей. Ми з вами можемо стати інженерами майбутнього в цих віртуальних реальностях. Те, наскільки успішно ми будемо будувати ці світи для всього людства, і буде означати, наскільки людство перейде через той рубікон, який нас чекає дуже і дуже швидко.
Є теорія матриць, і я в неї вірю. Відповідно, я намагаюся з усіх сил прискорити всіх тут разом узятих і потрапити в ту матрицю, яку ми створимо.
Немає межі людській фантазії та креативності. Але вони обмежені у фізичному світі. Це можна робити все віртуально. Я бачив, що люди роблять в віртуальних світах, це неймовірно!
Обов’язково потрібно дати нам як людству дати можливість це робити, там жити, заробляти і врятувати таким чином цивілізацію від краху, який неминуче нас всіх чекає при нинішньому устрої життя.
Є теорія, що ми створюємо матрицю, а діти вже в ній живуть.
Батьки завжди переживають, що діти весь час «втичать» в телефони. Дарма. Вони там соціализуються з друзями з усього світу.
У мене в дитинстві не було можливості пограти з людиною з Австралії, Кореї або Америки. У мене в дитинстві були просто кубики, а зараз в Minecraft я можу побудувати все, що хочу, і воно буде працювати. Це ж прекрасно!
Для дітей віртуальний аватар — це і є реальність.
Хочемо ми чи ні, токенізують усе: золото, нафту, картини. І магія, краса і чари в тому, що все це торгується один з одним в найскладніших деривативах у самодецентралізованих системах.
Це одночасно і добре, і погано. Тому що немає ніякого контролю — відразу власник токена може втратити все. Але з іншого боку вдумайтеся: ніколи в житті у людства не було такого доступу до капіталу.
Головне завдання в цій системі — вийти раніше, ніж всі інші. І плюс весела картинка. Ніхто не обіцяє, що кудись щось переінвестує, поділиться відсотками. Це нісенітниця. Починалося все з біткоінів приблизно так само. А зараз я 20% обороту своїх компаній плачу криптою. І це легально.