🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

Як VR врятує людство: «матриця» Володимира Панченка, DMarket

Чи правда, що віртуальна реальність та ігри — запорука успішного майбутнього будь-якої цивілізації, в тому числі і людської?

Залишити коментар
Як VR врятує людство: «матриця» Володимира Панченка, DMarket

Чи правда, що віртуальна реальність та ігри — запорука успішного майбутнього будь-якої цивілізації, в тому числі і людської?

На нещодавньому iForum Володимир Панченко — засновник і керуючий директор глобального маркетплейса і технології з будівництва метавсесвітів DMarket — розповів, чому ми живемо в матриці та як уникнути краху цивілізації за допомогою віртуальної реальності.

Dev.ua публікує основні думки Панченка про теорію матриць і VR.

Фото — DMarket

Володимир Панченко — серійний підприємець з п’ятнадцятирічним досвідом в ігровій індустрії, був дотичним до створення криптоіндустрії на самому її початку. На його рахунку кілька успішних проєктів, включно з платформою з торгівлі ігровими предметами Skins.Cash, найбільшої приватної компанії з торгівлі іграми Suntechsoft.

Зараз Володимир розвиває DMarket — платформу для торгівлі ігровими та віртуальними предметами і технологію для створення віртуальних світів. DMarket вже залучив понад $26 мільйонів від спільноти і венчурних інвесторів.

Крах цивілізації неминучий?

99% всіх цивілізацій вмирає, не зумівши перейти певний бар'єр. Основний бар'єр — коли цивілізація доходить до освоєння атомної енергетики. І рано чи пізно все закінчується.

Або ми доходимо до розшифровки генома ДНК, хтось щось інженер, і всі все одно все вмирають.

Через це є всього два варіанти, куди нам можна і потрібно рухатися далі. Перший — космос. Макс Поляков (засновник ракетно-космічного стартапу Firefly), наприклад, займається децентралізації всієї нашої з вами цивілізації. Другий шлях — те, чим я займаюся вже багато років — VR. 

VR проти смерті

Я більш ніж упевнений, що ми навчимося переписувати людську свідомість на флешку і створювати віртуальну реальність з максимальним зануренням швидше, ніж у нас з’явиться колонія на Марсі.

Більш того, є теорія про те, що ми тут зараз з вами живемо теж в штучно створеному світі.

Просто у нас з вами немає адмінській пароля.

Хто буде будувати світи

Тут сидять тисячі людей. Ми з вами можемо стати інженерами майбутнього в цих віртуальних реальностях. Те, наскільки успішно ми будемо будувати ці світи для всього людства, і буде означати, наскільки людство перейде через той рубікон, який нас чекає дуже і дуже швидко.

Є теорія матриць, і я в неї вірю. Відповідно, я намагаюся з усіх сил прискорити всіх тут разом узятих і потрапити в ту матрицю, яку ми створимо.

Немає межі людській фантазії та креативності. Але вони обмежені у фізичному світі. Це можна робити все віртуально. Я бачив, що люди роблять в віртуальних світах, це неймовірно!

Обов’язково потрібно дати нам як людству дати можливість це робити, там жити, заробляти і врятувати таким чином цивілізацію від краху, який неминуче нас всіх чекає при нинішньому устрої життя.

А як же діти?

Є теорія, що ми створюємо матрицю, а діти вже в ній живуть.

Батьки завжди переживають, що діти весь час «втичать» в телефони. Дарма. Вони там соціализуються з друзями з усього світу.

У мене в дитинстві не було можливості пограти з людиною з Австралії, Кореї або Америки. У мене в дитинстві були просто кубики, а зараз в Minecraft я можу побудувати все, що хочу, і воно буде працювати. Це ж прекрасно!

Для дітей віртуальний аватар — це і є реальність.

Вірутальний капітал як свобода

Хочемо ми чи ні, токенізують усе: золото, нафту, картини. І магія, краса і чари в тому, що все це торгується один з одним в найскладніших деривативах у самодецентралізованих системах.

Це одночасно і добре, і погано. Тому що немає ніякого контролю — відразу власник токена може втратити все. Але з іншого боку вдумайтеся: ніколи в житті у людства не було такого доступу до капіталу.

Я можу взяти свої $ 10 і вкласти в найскладніші фінансові інструменти. Може, воно й на краще. Це свобода. Головне — навчитися нею керувати.

Головне завдання в цій системі — вийти раніше, ніж всі інші. І плюс весела картинка. Ніхто не обіцяє, що кудись щось переінвестує, поділиться відсотками. Це нісенітниця. Починалося все з біткоінів приблизно так само. А зараз я 20% обороту своїх компаній плачу криптою. І це легально.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
«Епіцентр» запартнерився з ARBrowser і продаватиме меблі у доповненій реальності
«Епіцентр» запартнерився з ARBrowser і продаватиме меблі у доповненій реальності
«Епіцентр» запартнерився з ARBrowser і продаватиме меблі у доповненій реальності
VR-перезавантаження.  Як білоруська розробка допомагає компаніям рятувати співробітників від вигоряння
VR-перезавантаження. Як білоруська розробка допомагає компаніям рятувати співробітників від вигоряння
VR-перезавантаження. Як білоруська розробка допомагає компаніям рятувати співробітників від вигоряння
Останнім часом, частково завдяки пандемії, люди стали більш вимогливі до свого здоров’я, як фізичного, так і психічного. Якщо сказати точніше, то вони стали навіть вимогливішими до зовнішньої уваги стосовно самих  себе. І деякі компанії вже замислюються про збереження персоналу. Білоруські підприємці Кирило Красногір і Олександр Смирнов створили ключ до  розв’язання проблеми звільнення співробітників через вигоряння. Стартапери розповіли dev.ua, як за допомогою розробленої технології CleverPoint вони проводять психофізіологічне тестування людей у віртуальній реальності, як вчать їх перезавантажуватися і зберігати себе в умовах, коли корпорації використовують співробітників лише як ресурс.
Життя за межами планети, ЗD-моушн та занурення у метавсесвіт. Які ще креативні тенденції пануватимуть у 2022 році
Життя за межами планети, ЗD-моушн та занурення у метавсесвіт. Які ще креативні тенденції пануватимуть у 2022 році
Життя за межами планети, ЗD-моушн та занурення у метавсесвіт. Які ще креативні тенденції пануватимуть у 2022 році
Майбутній 2022 рік назвали роком контрастів, який поєднає естетику 2000-х і психоделіку 70-х. За допомогою штучного інтелекту та віртуальної реальності креативні митці матимуть змогу створювати унікальні проєкти. Depositphotos обрав креативні тенденції, які пануватимуть у 2022 році. dev.ua з’ясував, які ж технології будуть в тренді у креативних митців.
Український стартапер каже, що випадкові події пов'язані. Ми живемо в матриці?
Український стартапер каже, що випадкові події пов'язані. Ми живемо в матриці?
Український стартапер каже, що випадкові події пов'язані. Ми живемо в матриці?

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.