CEO Yalantis Олександр Холодов розповів про позиціювання компанії як міжнародного бізнесу та про нові офіси за кордоном.
Як повідомив Холодов в інтерв’ю виданню DOU, взимку нові клієнти неохоче заходили на український ринок через негативний інформаційний фон: в росії відбулася мобілізація, ворожі війська наступали на Бахмут, часто відбувалися масовані ракетні обстріли та блекаути.
«Але ми зрозуміли, що треба позиціювати себе міжнародною компанією: в нас офіси не тільки в Україні, а й в Польщі, на Кіпрі. Це допомагало починати розмову з новими клієнтами», — розповів CEO Yalantis
Він додав, що деякі проєкти компанія починала з диверсифікованими командами, куди залучали українських розробників з Польщі. Таким чином в Yalantis долали перші страхи замовника, показували безперервне і безпроблемне делівері та переводили основну розробку в Україну.
За словами Холодова, близько 90% команди зараз знаходиться в Україні. Під час війни ця кількість падала до 80%, але багато хто повернувся з-за кордону.
Відповідаючи на питання про плани виходу на закордонні ринки CEO Yalantis заявив, що в найближчий рік в компанії не планують відкривати delivery-центри й хочуть розвивати уже наявні закордонні локації.
Проте збираються відкрити сейлз-офіси у Сполучених Штатах. «Як би дивно не звучало, у нас немає нічого в контексті продажів у Штатах, і ми плануємо це змінити. А також країни Європи й Близького Сходу», — поділився планами Холодов.