СЕО Yalantis про порядок бронювання: «Для нас він не працює, його просто не існує»
Чому Yalantis не подає списків на бронювання співробітників?
Чому Yalantis не подає списків на бронювання співробітників?
Чому Yalantis не подає списків на бронювання співробітників?
СЕО Yalantis Олександр Холодов в інтерв’ю DOU розповів, що компанія не подавала списки співробітників на бронювання від мобілізації. І ось чому.
«Проблема є. Щодо порядку бронювання, який називають неефективним, — для нас він не працює, його просто не існує. Не розв’язана навіть простіша проблема — немає механізму легальних бізнес-подорожей за кордон», — зазначив він.
За його словами, для поточних клієнтів мобілізація — не проблема, поки не йдеться про масовий призов. Але якщо через мобілізацію з роботи випадатимуть ключові розробники в клієнтських командах, то ця проблема миттю перейде на рівень панічної, каже Олександр.
Він пояснив, що критерії визнання компанії критично важливою для економіки, що є умовою для подання списків на бронювання, доволі жорсткі. «А головне, спочатку треба подати в ТЦК документи контракторів, на що не всі готові», — сказав він. Саме тому компанія не подавала списків.
Холодов зазначив, що більшість IT-компаній співпрацює з ФОПами, яких бронювати не можна. «Можливо, варто створити механізм, який даватиме підприємствам можливість подавати списки на бронювання, після того, як вони обґрунтують, що роблять для підтримки ЗСУ та економіки України, навіть якщо не підпадають під чинні критерії», — каже топменеджер.
За словами Холодова, наразі кілька відсотків від загальної кількості фахівців компанії мають змогу виїжджати за кордон. «А загалом потреба час від часу їздити у відрядження є приблизно у 10% співробітників», — каже Олександр.