💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

YASNO відправляє клієнтів в онлайн. Як буде влаштоване енергоспоживання в смартфоні та коли з’явиться новий застосунок, що диджиталізує майже всі клієнтські операції

На ринку надання енергетичних послуг назріває диджитал-революція. Один із найбільших постачальників енергоресурсів Yasno активно трансформує свої сервіси, аби клієнти могли закрити 99% своїх потреб щодо споживання електроенергії в онлайн-форматі. Наразі компанія має мобільний застосунок, сайт, особистий кабінет користувача, проте цього недостатньо, аби життя клієнтів YASNO було дійсно комфортним. Щобільше, створений кілька років тому застосунок YASNO, наприклад, нині має чимало скарг на роботу у Google Play. Прагнення розвивати зручну екосистему спонукало YASNO найняти команду розробників, які створюють зручний функціональний застосунок на заміну тому, що є зараз.

Залишити коментар
YASNO відправляє клієнтів в онлайн. Як буде влаштоване енергоспоживання в смартфоні та коли з’явиться новий застосунок, що диджиталізує майже всі клієнтські операції

На ринку надання енергетичних послуг назріває диджитал-революція. Один із найбільших постачальників енергоресурсів Yasno активно трансформує свої сервіси, аби клієнти могли закрити 99% своїх потреб щодо споживання електроенергії в онлайн-форматі. Наразі компанія має мобільний застосунок, сайт, особистий кабінет користувача, проте цього недостатньо, аби життя клієнтів YASNO було дійсно комфортним. Щобільше, створений кілька років тому застосунок YASNO, наприклад, нині має чимало скарг на роботу у Google Play. Прагнення розвивати зручну екосистему спонукало YASNO найняти команду розробників, які створюють зручний функціональний застосунок на заміну тому, що є зараз.

Про те, як народжують нові діджитал-продукти, dev.ua розповів керівник команди, що розробляє нову мобільну платформу YASNO, ідейний натхненник нового мобільного застосунку Богдан Яцюра.

«Поточні мобільні застосунки ― це старий продукт, який дуже тяжко і дорого підтримувати. І ми його, власне, переробляємо. В них щось міняти просто нереально. І щось виправити з того, що є, дуже складно. Тому ми зараз розробляємо нову платформу, на базі якої й стартуємо нові мобільні застосунки», ― зазначає він. Завдяки новим диджитал-продуктам побутові, і бізнес-клієнти вже невдовзі зможуть дистанційно покрити майже усі потреби та питання, які можуть виникнути під час користування електроенергією чи газом.

Команда лідерів

Команду для створення нового застосунку в YASNO набирали з нуля. «Коли зрозуміли, що нам потрібен новий продукт, а не переробка старого, то вирішили, що потрібно залучати нових фахівців з ринку», ― каже Богдан. Так, із листопада 2022 року почалася робота над зручним мобільним застосунком. Тут є Android та iOs девелопери, фахівці з бекенду та фронтенду, досвідчені розробники мобільних застосунків, дизайнери, продакт-менеджери, тестувальники. 

«З точки зору залучення людей, ми відразу йшли за правилом, що ми збираємо мегакваліфікованих професіоналів, які в попередньому досвіді вже щось подібне створювали».

Вже 8 місяців команда, яка, за словами Богдана, нічим не відрізняється від класичної продуктової команди, «пиляє» застосунок, який суттєво відрізнятиметься від нинішнього. Робота над застосунком майже на фінішній прямій. «Я б сказав, що в нас доволі високий ступінь готовності. Ми на передрелізному етапі й хочемо зробити таку маленьку революцію в користуванні енергопослугами YASNO», ― каже Яцюра.

YASNO по-новому

Мобільний застосунок ― це перший запуск нової диджитал-історії YASNO, з якою айтівці продовжуватимуть розвивати всі інші продукти.

«Ми працюємо, щоб продукти компанії були максимально адаптовані закривати потреби користувачів. І те, що ми хочемо зробити, ― це насправді спростити процес доступу до інформації. Тому що найбільша проблема, з чим звертаються в нас клієнти — оплатити, передати показання або отримати якусь інформацію про нарахування. Оці три базові речі мають бути постійно та легко доступні», — пояснює Богдан. 

За його словами, переробити нинішній застосунок — задача складна, тому його команда взялася повністю переформатовувати мобільну платформу: «Кожен продукт у системі YASNO створювався окремо, тому вони досить розрізнені та погано сполучаються між собою як візуально, так і функціонально. Тобто не всі ті функції, які є в мобільній версії й у вебі, доступні користувачу мобільному застосунку, ― розповідає Яцюра. ― Зараз користувач у мобільному застосунку може отримати базову інформацію. Але щоб зрозуміти, чому нараховано саме таку суму, і які деталі цього нарахування, потрібен додатковий запит. І для цього необхідно звертатися до підтримки, або фізично йти в енергоофіс, тобто витрачати додатковий час», ― пояснює Богдан.

Тому новий застосунок YASNO, над яким працюють 20 розробників, ― не лише про редизайн, а про розв’язання проблем користувача та економію його часу. Розробники обіцяють, що функції швидкої оплати, швидкого доступу до інформації по нарахуваннях, статистика споживання будуть доступні кожному користувачеві YASNO.

«Ми вчимося краще розуміти нашого клієнта. Стараємося отримувати якомога більше інформації від контакту з клієнтом в різних продуктах, і обробляти її, щоб у майбутньому це використовувати для більш якісної персоналізованої взаємодії», ― каже Яцюра. 

Яким буде новий застосунок

Функціонал нового застосунку YASNO покриватиме найвитонченіші забаганки клієнта: окрім зручного доступу до інформації про нарахування, користувачі отримають купу додаткових опцій ― від купівлі гаджетів і лічильників до пошуку зарядних станцій для електромобілів у певних регіонах. 

А для того, аби логіка користування усіма цими опціями була зрозуміла і прогресивній молоді, і дорослим користувачам, розробники створюють уніфікований інтерфейс та алгоритм дій для отримання кожної послуги в застосунку. 

Ось, що можна буде зробити в новому застосунку YASNO:

  • оплатити рахунки. Якщо зайти у відгуки поточного застосунку, то там чимало скарг щодо зарахування оплат, яких в новому сервісі не виникатиме.
  • Зробити заявку на зміну постачальника послуги чи тарифу для бізнесу. Користувачі B2B-сегменту (малий і середній бізнес), зможуть онлайн подати заявку про зміну постачальника. У нинішньому мобільному застосунку цього немає, а в новому застосунку така змога з’явиться. Власник невеликого виробництва зможе зекономити час, подавши заявку про зміну постачальника за 15 хвилин. Тут же можна буде зафіксувати тариф для бізнесу на майбутні періоди.
  • Проаналізувати споживання електроенергії чи газу за виставленими рахунками. Зараз така можливість існує тільки на сайті YASNO, її додадуть і в аппку. Так українці розумітимуть, як можна зменшити споживання і скоротити витрати на комунальні послуги.
  • Налаштувати нагадування про передавання показань лічильників;
  • Згенерувати рахунки відразу по декількох об'єктах одного власника. Тобто якщо клієнт має дві квартири, він зможе в одному застосунку з одного акаунту одним кліком оплатити обидва рахунки. Зараз можна оплатити лише кожен окремо.
  • Активувати програму лояльності для клієнтів зі знижками від партнерів, цікавими пропозиціями від інших сервісів стануть доступними активним користувачам YASNO.

«Ми змінюємо підхід до створення продукту і як наслідок — логіку подачі інформації в застосунку. Найголовніша зміна тут в тому, що під час розроблення якогось рішення ми спираємося на клієнтський досвід — тестуємо інтерфейс на клієнтах, проводимо коридорні тести, інтерв’ю з клієнтами в енергоофісах», — розповідає Богдан. 

Головне завдання команди ― максимально оцифрувати клієнтський досвід так, щоб в енергоофісах не було черг і незадоволених клієнтів. Деякі послуги, як от, наприклад, зміну тарифу чи постачальника для бізнесу, YASNO діджиталізував уперше на українському ринку. 

Також Богдан розповідає, що розробники нового застосунку мають певні думки з приводу автоматизації підтримки клієнтів. «Є ідеї, поки що не мають фундаментації, але ми активно працюємо в цьому напрямку, щоб отримання інформації на запит клієнта відбувалося швидше», ― каже він. 

Не тільки застосунок

Новим сервісом клієнти YASNO зможуть скористатися на початку наступного року. Деякий час новий сервіс працюватиме синхронно з нині діючим, клієнтів мігруватимуть на нову платформу, а потім підтримка старого старий застосунку припиниться. 

Після запуску застосунку Богдан та його команда мають амбіційні плани на майбутнє ― оновлювати інші продукти YASNO, аби покращувати клієнтський досвід, полегшувати розв’язання нагальних питань для клієнтів YASNO та задавати високу планку сервісу на енергоринку. 

Наразі проєкт має кілька незакритих позицій ― тобто для айтівців, що шукають роботу, це чудовий шанс долучитися до команди мрії. Наразі в команду, що працює над застосунком YASNO, шукають веб-девелопера, який працював із React і product analyst, який допомагатиме аналізувати клієнтський досвід. 

«Ми нещодавно закрили позицію Android. У майбутньому з’явиться вакансія для .NET на бекенді, тому якщо хтось бажає приєднатися до команди, ми будемо дуже раді», ― каже Богдан. Він наголошує, що в YASNO чекають людей, які не бояться брати на себе відповідальність, амбітних, ціннісних фахівців із досвідом реалізації схожих проєктів. 

«З точки зору досвіду ми розглядаємо Middle+. У нас немає позицій джунів, ми з самого початку поставили за ціль брати кращих з ринку, для того, щоб те, що ми будуємо, було в нашому сегменті, як мінімум, найкращим», ― розповідає Богдан. 

Наразі у YASNO відкриті 4 IT-вакансії. Подавайтеся! 

Як працює мозок YASNO. Історія про оптимізацію білінгових процесів клієнтський сервіс та екстрену міграцію у хмару 
Як працює мозок YASNO. Історія про оптимізацію білінгових процесів, клієнтський сервіс та екстрену міграцію у хмару 
По темi
Як працює мозок YASNO. Історія про оптимізацію білінгових процесів, клієнтський сервіс та екстрену міграцію у хмару 
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.