Завдяки ШІ Google призупинила понад 39 мільйонів рекламних акаунтів шахраїв
Завдяки використанню великих мовних моделей цей показник утричі більше, ніж попереднього року.
Завдяки використанню великих мовних моделей цей показник утричі більше, ніж попереднього року.
Завдяки використанню великих мовних моделей цей показник утричі більше, ніж попереднього року.
Минулого року Google запустила понад 50 вдосконалень LLM, щоб покращити механізми безпеки на всіх своїх платформах. На думку генерального менеджера з безпеки реклами в Google Алекса Родрігеса, хоча штучний інтелект показав чудові результати у боротьбі з недобросовісними акаунтами, цей процес все ще не обходиться без втручання людей, передає слова Родрігеса сайт TechCrunch.
У Google повідомили, що над удосконаленням методів безпеки в протидії цифрового шахрайства працювала команда з понад 100 експертів, включаючи членів команди Ads Safety, а також дослідників з DeepMind. Вони проаналізували махінації, побудовані на підробленій рекламі, яка видає себе за публічних осіб, і розробили контрзаходи.
Нові методи допомогли компанії призупинити понад 700 000 рекламних акаунтів-порушників, що призвело до зменшення кількості повідомлень про фейкову рекламу на 90%, стверджують у Google.
Google заявила, що тільки в США компанія призупинила 39,2 мільйона акаунтів рекламодавців і видалила 1,8 мільярда оголошень, причому основні порушення були пов’язані зі зловживаннями в рекламних мережах, неправомірним використанням торгових марок, неправомірними претензіями до охорони здоров’я, персоналізованою рекламою та неправдивими повідомленнями.
Загалом компанія Google повідомила, що минулого року заблокувала 5,1 мільярда оголошень і видалила 1,3 мільярда сторінок. Для порівняння, у 2023 році компанія заблокувала понад 5,5 мільярда оголошень і вжила заходів проти 2,1 мільярда сторінок.