😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Марія БровінськаУвійти в ІТ
21 вересня 2023, 10:23
2023-09-21
Незнання англійської, цифрові навички та контент. Заступник міністра освіти з питань цифровізації назвав ключові проблеми української освіти та шляхи їхнього вирішення
Якість дистанційного та змішаного навчання, бюрократія в закладах освіти, величезна кількість «паперового часу», який люди витрачають на незрозумілу, непотрібну роботу, відсутність якісних даних для аналізу, з якими можна працювати; брак цифрових навичок у співробітників — ключові проблеми української системи освіти на думку заступника міністра освіти з питань цифровізації Дмитра Завгороднього.
Якість дистанційного та змішаного навчання, бюрократія в закладах освіти, величезна кількість «паперового часу», який люди витрачають на незрозумілу, непотрібну роботу, відсутність якісних даних для аналізу, з якими можна працювати; брак цифрових навичок у співробітників — ключові проблеми української системи освіти на думку заступника міністра освіти з питань цифровізації Дмитра Завгороднього.
«Також проблемою є незнання англійської мови, а відтак учасники освітнього процесу неспроможні працювати з безліччю англомовних ресурсів», — зазначив він в інтерв’ю DOU.
Крім цього, на думку чиновника, у сфері освіти в Україні досі існує чимало «аналогових» процедур: щось кудись принести, отримати довідки тощо без можливості зробити це онлайн.
Наразі Завгородній із командою намагається розв’язувати ці проблеми.
Стратегія МОН поділяється на п’ять компонентів.
Перший — інфраструктурний. Без того, щоб у кожного вчителя був комп’ютер, а у кожної дитини — гаджет, з якого можна приєднатися на дистанційний урок, — мрія не здійсниться. Це важливе завдання, найдорожче, але ми ним займаємося.
Другий — це контент. Треба, щоб у дітей був доступ до навчальних матеріалів, 3D-моделей, електронних підручників, можна було подивитися відео, пройти тести, онлайн-курси — без цього комп’ютер є іграшкою, а не освітнім інструментом.
Третій компонент — цифрові навички, щоб наші вчителі могли користуватися сучасною технікою. «Бо якщо ми купуємо інтерактивні панелі, а потім їх ніхто не використовує або використовують так, як звичайну дошку чи телевізор, то це теж не школа нашої мрії. У школі нашої мрії вчитель вміє по максимуму „витискати“ можливості з технологій, є прикладом для учнів. А не так, як буває, коли діти показують йому, як увімкнути комп’ютер», — каже Завгородній.
Четвертий — це процеси та послуги. Чиновники хочуть, щоб діти вступали до закладів освіти, подаючи документи онлайн (і це вже працює). У п планах — скасувати усілякі довідки, «важливі звіти», щоб у школах були електроні журнали — я називаю це дебюрократизацією. Люди мають витрачати менше часу на паперову роботу, а процеси — ставати швидкими та непомітними», — каже Дмитро.
І останній компонент — щоб рішення були засновані на реальних і автоматично зібраних якісних даних.
В IT-компаніях запевняють, що ВНЗ, який закінчив кандидат, не має значення для отримання оферу. Ми дізналися, що насправді цінно для IT-роботодавців, та випускників яких вишів наймають активніше за інших
Мануал для джуна. Що треба знати новачку у frontend-розробці перед співбесідою на проєкт мрії: запитання для інтерв'ю та приклади тестових
Створювати ІТ-продукти можна на різних рівнях і вдосконалювати їх як зсередини, (backend), так і ззовні (frontend). Візьмемо, наприклад, сайт. Спеціаліст може працювати із завданнями «під капотом», а може розвивати інтерфейс сайту, застосунку чи спеціальне програмне забезпечення для бізнесу, щоб вони були зручними, зрозумілими та функціональними.
Останнім якраз займається frontend-інженер. Що ще треба знати джунам про frontend-розробку, що не варто робити перед співбесідою та на які запитання відповісти, щоби бути готовим на 100% — Frontend Engineer у Levi9 Олексій Горбунов розклав все по поличках у цьому матеріалі.
«Після випуску про IT-Generation хочеться зробити тред про те, як IT-школи вас най**ують». Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів, що думає про IT-освіту
Відомий IT-блогер Діма Малєєв розповів своє ставлення до IT-курсів, які наразі продукуються в Україні. «Після сьогоднішнього випуску про IT-Generation, хочеться зробити невеликий тред про те, як IT-школи вас най**ують, продаючи курси, які вам ніяк не допоможуть. І навіть якщо ви виграєте грант від програми — ви просто згаєте час», — написав він у Twitter.
Публікуємо його допис із частковою цензурою.
50 питань та відповідей щодо програмування для підготовки до технічного інтерв'ю
Готуючись до співбесіди, багато програмістів-початківців поняття не мають, яких питань очікувати від інтерв’юрів — чи це співбесіда в стартап, чи в технологічний гігант на кшталт Amazon, Microsoft або Google. У статті на Hacker Noon розробник Джавін Пол зібрав питання, які люблять ставити на таких інтерв’ю, а також відповіді на них та додаткові ресурси для підготовки.