«Ти стаєш схожим на їхнього терапевта». Чому Браян Ческі з Airbnb уникає зустрічей 1-on-1 і коли вони можуть бути корисні
Co-founder та CEO Airbnb Браян Ческі поділився своїми думками щодо зустрічей one-to-one зі співробітниками.
Co-founder та CEO Airbnb Браян Ческі поділився своїми думками щодо зустрічей one-to-one зі співробітниками.
«Ти стаєш схожим на їхнього терапевта», — сказав Браян Ческі Fortune, пояснюючи, що він намагається уникати зустрічей сам на сам із підлеглими. Такий формат із прямим підпорядкуванням Ческі вважає фундаментально хибним. Проте зауважує, що зустрічі є його основним способом роботи.
Пояснюючи свою позицію, Керівник Airbnb сказав, що під час зустрічей віч-на-віч із керівником, працівник «володіє розпорядком денним» та піднімає теми, які керівники не хочуть обговорювати. Крім того, за його словами під час особистих зустрічей можуть виникати теми, які було б корисно почути іншим людям у компанії, але натомість вони зосереджені в приватній бесіді.
Керівник Airbnb додав, що майже жоден видатний генеральний директор в історії ніколи не робив зустрічей one-to-one зі співробітниками.
Проте Ческі підкреслив, що особиста розмова може бути корисною у випадку, коли працівнику необхідно повідомити про особисті та чутливі ситуації. Якщо працівник переживає важкі особисті часи і йому потрібно повіритися начальнику наодинці, приватна розмова є доцільною, зазначив керівник Airbnb. Але він зауважив, що такі розмови просто непродуктивні на регулярній основі.
Генеральний директор Nvidia Дженсен Хуанг також не вірить, що є якась інформація, якою він оперує, про яку повинні почути лише одна чи дві людини, пише Business Insider. Видання також додало слова Адітя Агарвал, колишнього директора Facebook, який написав у дописі на X, що після більш ніж десяти років проведення таких зустрічей з тими, хто йому підпорядковується, він вирішив, що вони принесли більше шкоди, ніж користі.
«Вони змушують людей робити вибіркові перевірки на щастя та постійно критично ставитися до речей, які не є ідеальними. На практиці 1:1 переходить у сеанси придирки», — додав Агарвал. За його словами, відгуки кожні три-шість місяців були б результативними.
Психологи ж радять проводити спілкуванням сам на сам. Стівен Г. Рогельберг, організаційний психолог, який також є професором Університету Північної Кароліни в Шарлотті та автором книги «Радий, що ми зустрілися: мистецтво і наука Зустрічі 1:1», зазначає, що результати після ефективного спілкування дивовижні.
Крім того, раніше Рогельберг підкреслював, що подібна розмова має позитивний ефект, коли розмову веде працівник. За його словами, менеджерам потрібно приділяти приблизно 25 хвилин на тиждень, щоб розумітись на особистих та робочих потребах співробітників.