💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Український розробник анонсував горор Metrophobia й показав перший трейлер

Українська Fang’s Lab, крім конспірологічного екшену I Want to Believe, працює над ще одним проєктом. Це горор про метро, наповнене аномаліями.

Оставить комментарий
Український розробник анонсував горор Metrophobia й показав перший трейлер

Українська Fang’s Lab, крім конспірологічного екшену I Want to Believe, працює над ще одним проєктом. Це горор про метро, наповнене аномаліями.

«Ви опинилися в моторошному та, на перший погляд, покинутому метро. Людей немає, але відчуття присутності когось чи чогось у темряві не покидає вас ні на мить. Ваше завдання здається простим: вибратися з метро. Однак кожного разу, коли ви намагаєтеся вийти, станція повторюється, заганяючи вас у загадковий і нескінченний цикл», — описує проєкт розробник.

За його словами, єдине, що допоможе розірвати петлю — це увага до деталей. Він також розповів, що Metrophobia — це сайд-проєкт навіяний грою The Exit 8. 

Розробник зазначає, що створив кілька режимів, щоб гравець міг підлаштувати гру під себе. Наприклад, для тих, кому занадто страшно, доступний звичайний режим зі світлом. А для досвідчених гравців у горору є ускладнений режим без світла, але з ліхтариком. 

Демоверсія Metrophobia стане доступною вже 28 жовтня на фестивалі «Страшно в Steam 3» присвяченого Гелловіну. Проєкт уже має сторінку в Steam, де його можна додати в список бажаного.

Нагадаємо, що Fang’s Lab також працює над I Want to Believe про пошук прибульців, які маскуються під звичайних жителів американського містечка. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українські розробники конспірологічного екшену I Want to Believe показали оновлений трейлер гри
Українські розробники конспірологічного екшену I Want to Believe показали оновлений трейлер гри
По темi
Українські розробники конспірологічного екшену I Want to Believe показали оновлений трейлер гри
Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam
Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam
По темi
Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
По темi
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.