🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 липня 2024, 12:15
2024-07-15
Українські розробники конспірологічного екшену I Want to Believe показали оновлений трейлер гри
Студія Fang’s Lab опублікувала новий трейлер свого проєкту I Want to Believe про пошук прибульців, які маскуються під звичайних жителів американського містечка.
Розробники визначають жанр гри як екшен від першої особи з елементами детективу, симулятора, стелсу, свободи дій та водінням.
«У невеликому селі на півночі Сполучених Штатів є кілька інопланетян, які мімікрують під місцевих мешканців. Ваше завдання — визначити, хто є хто, і ліквідувати космітів. Вам з цією небезпечною справою допоможуть старий пікап та фотокамера», — йдеться в описі гри.
Гравцям потрібно стежити за місцевими жителями, заробляти гроші, та знаходити способи непомітно «прибирати» прибульців, щоб не попастися в руки поліції, яка не вірить в іншопланетян.
У Fang’s Lab виділяють такі особливості проєкту:
свобода дій;
«крута» фізика авто;
імерсивність та атмосферність;
симулятивність багатьох аспектів ігрового процесу;
повноцінне радіо.
Відзначається, що музика для радіо була згенерована за допомогою ШІ. Наразі розробники працюють над прологом, який буде доступний у майбутньому демо проєкту.
I Want to Believe вже має сторінку в Steam, реліз гри запланований на 4 квартал 2024 року.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.