Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 июля 2024, 12:15
2024-07-15
Українські розробники конспірологічного екшену I Want to Believe показали оновлений трейлер гри
Студія Fang’s Lab опублікувала новий трейлер свого проєкту I Want to Believe про пошук прибульців, які маскуються під звичайних жителів американського містечка.
Студія Fang’s Lab опублікувала новий трейлер свого проєкту I Want to Believe про пошук прибульців, які маскуються під звичайних жителів американського містечка.
Розробники визначають жанр гри як екшен від першої особи з елементами детективу, симулятора, стелсу, свободи дій та водінням.
«У невеликому селі на півночі Сполучених Штатів є кілька інопланетян, які мімікрують під місцевих мешканців. Ваше завдання — визначити, хто є хто, і ліквідувати космітів. Вам з цією небезпечною справою допоможуть старий пікап та фотокамера», — йдеться в описі гри.
Гравцям потрібно стежити за місцевими жителями, заробляти гроші, та знаходити способи непомітно «прибирати» прибульців, щоб не попастися в руки поліції, яка не вірить в іншопланетян.
У Fang’s Lab виділяють такі особливості проєкту:
свобода дій;
«крута» фізика авто;
імерсивність та атмосферність;
симулятивність багатьох аспектів ігрового процесу;
повноцінне радіо.
Відзначається, що музика для радіо була згенерована за допомогою ШІ. Наразі розробники працюють над прологом, який буде доступний у майбутньому демо проєкту.
I Want to Believe вже має сторінку в Steam, реліз гри запланований на 4 квартал 2024 року.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.