👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Батько й син, які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War, опублікували демо гри в Steam

Андрій Костюшко, директор студії Creoteam (відомої за грою Collapse) та геймдизайнер Football, Tactics & Glory, разом зі своїм 11-річним сином Аскольдом опублікували демо-версію свого проєкту, який об'єднує механіку гри Battle City (відомих як «Танчики») з жанром roguelite. Що пропонують в демці.

Залишити коментар
Батько й син, які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War, опублікували демо гри в Steam

Андрій Костюшко, директор студії Creoteam (відомої за грою Collapse) та геймдизайнер Football, Tactics & Glory, разом зі своїм 11-річним сином Аскольдом опублікували демо-версію свого проєкту, який об'єднує механіку гри Battle City (відомих як «Танчики») з жанром roguelite. Що пропонують в демці.

«Сьогодні ми випускаємо демоверсію нашої гри! Гра зроблена в стилістиці української вишиванки, і дозволяє пройти шлях звільнення українських міст в перший рік повномасштабної війни. Причому грати можна як одному, так і удвох», — написали розробники на сторінці Threads of War в Steam.

За їхніми словами, всі ці аспекти гравці можуть оцінити в демоверсії, яка вже доступна для завантаження. Автори зауважують, що на скріншотах здається, що гра дуже строката, та в демоверсії видно, як «швидко можна звикнути до узорів». В демці також є шлях звільнення українських міст у 2022 році та можливість проходити гру вдвох.

«Для тих, хто любить експерименти, ми створили редактор, в якому можна створити унікальну локацію і пограти на ній», — зазначають Андрій та Аскольд.

Скріншот з Threads of War

У демо гравці зможуть звільнити 5 регіонів з запланованих 16: Гостомель, Київ, Чернігів, Суми та Харків. В ній також доступні:

  • три типи ворожих танків;
  • один бос;
  • один музичний трек;
  • достатня кількість активних та пасивних бонусів, щоб оцінити механіки гри.

Гра також має рівні складності, які відрізняються один від іншого наявністю різних правил. Щоб повністю пройти гру, потрібно звільнити всі регіони на 10 рівнях складності. Кожен наступний розблоковується після проходження попереднього. В демоверсії буде доступно перших три рівні.

«Ми з сином витратили доволі багато часу на прототипування та пошук правильного відчуття від гри, і нам здається, що ми змогли створити це відчуття», — вважає Андрій Костюшко.

Він додав, що хотів би отримати відгуки від гравців про те, «як для них відчувається гра, що їм подобається, що — ні», і закликав залишати фідбек на форумі Steam. Повний реліз Threads of War запланований на 4 квартал 2024 року.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
По темi
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
В української науково-фантастичної гри Jitter зявилася сторінка в Steam
В української науково-фантастичної гри Jitter з’явилася сторінка в Steam
По темi
В української науково-фантастичної гри Jitter з’явилася сторінка в Steam
«Без підтримки Steam доля цього івенту — мінімальна кількість переглядів». Що говорять про появу фестивалю російських ігор в Steam організатори Ukrainian Games Festival
«Без підтримки Steam доля цього івенту — мінімальна кількість переглядів». Що говорять про появу фестивалю російських ігор в Steam організатори Ukrainian Games Festival
По темi
«Без підтримки Steam доля цього івенту — мінімальна кількість переглядів». Що говорять про появу фестивалю російських ігор в Steam організатори Ukrainian Games Festival
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.