Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
3 травня 2024, 16:13
2024-05-03
Батько й син, які працюють над роуглайт «танчиками» Threads of War, опублікували демо гри в Steam
Андрій Костюшко, директор студії Creoteam (відомої за грою Collapse) та геймдизайнер Football, Tactics & Glory, разом зі своїм 11-річним сином Аскольдом опублікували демо-версію свого проєкту, який об'єднує механіку гри Battle City (відомих як «Танчики») з жанром roguelite. Що пропонують в демці.
Андрій Костюшко, директор студії Creoteam (відомої за грою Collapse) та геймдизайнер Football, Tactics & Glory, разом зі своїм 11-річним сином Аскольдом опублікували демо-версію свого проєкту, який об'єднує механіку гри Battle City (відомих як «Танчики») з жанром roguelite. Що пропонують в демці.
«Сьогодні ми випускаємо демоверсію нашої гри! Гра зроблена в стилістиці української вишиванки, і дозволяє пройти шлях звільнення українських міст в перший рік повномасштабної війни. Причому грати можна як одному, так і удвох», — написали розробники на сторінці Threads of War в Steam.
За їхніми словами, всі ці аспекти гравці можуть оцінити в демоверсії, яка вже доступна для завантаження. Автори зауважують, що на скріншотах здається, що гра дуже строката, та в демоверсії видно, як «швидко можна звикнути до узорів». В демці також є шлях звільнення українських міст у 2022 році та можливість проходити гру вдвох.
«Для тих, хто любить експерименти, ми створили редактор, в якому можна створити унікальну локацію і пограти на ній», — зазначають Андрій та Аскольд.
Скріншот з Threads of War
У демо гравці зможуть звільнити 5 регіонів з запланованих 16: Гостомель, Київ, Чернігів, Суми та Харків. В ній також доступні:
три типи ворожих танків;
один бос;
один музичний трек;
достатня кількість активних та пасивних бонусів, щоб оцінити механіки гри.
Гра також має рівні складності, які відрізняються один від іншого наявністю різних правил. Щоб повністю пройти гру, потрібно звільнити всі регіони на 10 рівнях складності. Кожен наступний розблоковується після проходження попереднього. В демоверсії буде доступно перших три рівні.
«Ми з сином витратили доволі багато часу на прототипування та пошук правильного відчуття від гри, і нам здається, що ми змогли створити це відчуття», — вважає Андрій Костюшко.
Він додав, що хотів би отримати відгуки від гравців про те, «як для них відчувається гра, що їм подобається, що — ні», і закликав залишати фідбек на форумі Steam. Повний реліз Threads of War запланований на 4 квартал 2024 року.
«Без підтримки Steam доля цього івенту — мінімальна кількість переглядів». Що говорять про появу фестивалю російських ігор в Steam організатори Ukrainian Games Festival
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.