💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
8 августа 2024, 12:15
2024-08-08
Meta закрила студію Ready at Dawn, яка створила гру The Order: 1886
Компанія Meta негайно закриває студію, яка створила один з відомих ексклюзивів для PS4, і раніше працювала над God War та Daxter. Тепер співробітникам пропонують подавати заявки на інші посади в Oculus Studios.
Закриття слідує за рішенням Meta припинити роботу над Echo VR у 2023 році, що збіглося з великими скороченнями, які торкнулися третини студії. Раніше Oculus Studios придбала компанію Ready at Dawn, яка створила успішні VR-ігри у серії Lone Echo, для розробки VR-проєктів для своїх платформ. Про це повідомляє IGN з посиланням на Android Central.
«Як багато хто вже чув, сьогодні вранці студія Ready At Dawn Studios зачиняє свої двері. Я працював у RAD понад 10 років, і мені неймовірно сумно бачити, як ця чудова команда, яку я полюбив, розпадається», — написав директор-дизайнер Роберт Дункан (Robert Duncan).
Гравці та працівники ігрової індустрії з сумом зустріли новину про закриття Ready at Dawn. Засновник MinnMax Бен Хенсон опублікував документальний фільм, який він зняв для Game Informer, і в якому показано стан студії приблизно у 2014 році, коли вона готувалася випустити The Order: 1886.
Ready at Dawn була заснована колишніми працівниками Naughty Dog та Blizzard Entertainment у 2003 році. Вона була особливо відома проєктами для консолі PlayStation Portable, випустивши кілька ігор God of War для цієї платформи.
Після неоднозначного сприйняття The Order: 1886, Ready at Dawn почала працювати у сфері VR, випустивши Lone Echo для Oculus Rift у 2017 році. Після того, як її придбала Oculus Studios у 2021 році, Ready at Dawn випустила Lone Echo II, але відтоді не випускала жодної гри.
У звіті, опублікованому в середині липня, йшлося про те, що Meta нібито скорочує бюджет свого підрозділу Reality Labs на 20% у 2026 році, щоб зробити «кращий довгостроковий вплив» на розробку VR. Згодом Meta повідомила, що це не є сигналом «ширшого скорочення» кількості ігор від сторонніх розробників на Quest.
Ready at Dawn — одна з багатьох ігрових студій, які закриються у 2024 році, приєднавшись до Tango Gameworks, Arkane Austin, Roll7 та інших у складному для ігрової індустрії році.
Нагадаємо, що у 2023 році приблизно 10 000 розробників втратили роботу по всій ігровій індустрії. Amazon і власник TikTok ByteDance скоротили свої ігрові підрозділи, а Epic Games (Fortnite), Ubisoft (Assassin’s Creed) і Niantic (Pokemon Go) оголосили про звільнення.
У 2024 році лише за перший місяць кількість звільнених фахівців наблизилась до 4000 на тлі закриття студій, скасування проєктів та браку фінансування індустрії. А станом на липень 2024, роботу в ігровій індустрії втратили близько 11 200 працівників.
В TikTok набирает обороты новый тренд – тихое увольнение. Что такое quiet quitting, почему оно возникает и почему зуммеры не хотят выкладываться на работе по полной
В TikTok набирает обороты тренд quiet quitting — «тихое увольнение». Тренд получил популярность после появления TikTok-видео от пользователя @zaidleppelin. В нем автор объясняет, что работа — это лишь часть жизни. «Ценность человека не определяется его работоспособностью», — заявляет zaidleppelin в ставшем вирусным видео. Рассказываем, что такое «тихое увольнение», почему оно возникло массе сейчас и какие последствия будет иметь.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.