💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Meta закрила студію Ready at Dawn, яка створила гру The Order: 1886

Компанія Meta негайно закриває студію, яка створила один з відомих ексклюзивів для PS4, і раніше працювала над  God War та Daxter. Тепер співробітникам пропонують подавати заявки на інші посади в Oculus Studios.

Оставить комментарий
Meta закрила студію Ready at Dawn, яка створила гру The Order: 1886

Компанія Meta негайно закриває студію, яка створила один з відомих ексклюзивів для PS4, і раніше працювала над  God War та Daxter. Тепер співробітникам пропонують подавати заявки на інші посади в Oculus Studios.

Закриття слідує за рішенням Meta припинити роботу над Echo VR у 2023 році, що збіглося з великими скороченнями, які торкнулися третини студії. Раніше Oculus Studios придбала компанію Ready at Dawn, яка створила успішні VR-ігри у серії Lone Echo, для розробки VR-проєктів для своїх платформ. Про це повідомляє IGN з посиланням на Android Central.

«Як багато хто вже чув, сьогодні вранці студія Ready At Dawn Studios зачиняє свої двері. Я працював у RAD понад 10 років, і мені неймовірно сумно бачити, як ця чудова команда, яку я полюбив, розпадається», — написав директор-дизайнер Роберт Дункан (Robert Duncan). 

Гравці та працівники ігрової індустрії з сумом зустріли новину про закриття Ready at Dawn. Засновник MinnMax Бен Хенсон опублікував документальний фільм, який він зняв для Game Informer, і в якому показано стан студії приблизно у 2014 році, коли вона готувалася випустити The Order: 1886.

Ready at Dawn була заснована колишніми працівниками Naughty Dog та Blizzard Entertainment у 2003 році. Вона була особливо відома проєктами для консолі PlayStation Portable, випустивши кілька ігор God of War для цієї платформи.

Після неоднозначного сприйняття The Order: 1886, Ready at Dawn почала працювати у сфері VR, випустивши Lone Echo для Oculus Rift у 2017 році.  Після того, як її придбала Oculus Studios у 2021 році, Ready at Dawn випустила Lone Echo II, але відтоді не випускала жодної гри.

У звіті, опублікованому в середині липня, йшлося про те, що Meta нібито скорочує бюджет свого підрозділу Reality Labs на 20% у 2026 році, щоб зробити «кращий довгостроковий вплив» на розробку VR. Згодом Meta повідомила, що це не є сигналом «ширшого скорочення» кількості ігор від сторонніх розробників на Quest.

Ready at Dawn — одна з багатьох ігрових студій, які закриються у 2024 році, приєднавшись до Tango Gameworks, Arkane Austin, Roll7 та інших у складному для ігрової індустрії році.

Нагадаємо, що у 2023 році приблизно 10 000 розробників втратили роботу по всій ігровій індустрії. Amazon і власник TikTok ByteDance скоротили свої ігрові підрозділи, а Epic Games (Fortnite), Ubisoft (Assassin’s Creed) і Niantic (Pokemon Go) оголосили про звільнення.

У 2024 році лише за перший місяць кількість звільнених фахівців наблизилась до 4000 на тлі закриття студій, скасування проєктів та браку фінансування індустрії. А станом на липень 2024, роботу в ігровій індустрії втратили близько 11 200 працівників. 

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Xbox ігровий підрозділ Microsoft закриває чотири студії Bethesda
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
По темi
Xbox, ігровий підрозділ Microsoft, закриває чотири студії Bethesda
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
По темi
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Українська студія яка створила гру Shatterline ймовірно проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
По темi
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
В TikTok набирает обороты новый тренд – тихое увольнение. Что такое quiet quitting, почему оно возникает и почему зуммеры не хотят выкладываться на работе по полной
В TikTok набирает обороты новый тренд – тихое увольнение. Что такое quiet quitting, почему оно возникает и почему зуммеры не хотят выкладываться на работе по полной
В TikTok набирает обороты новый тренд – тихое увольнение. Что такое quiet quitting, почему оно возникает и почему зуммеры не хотят выкладываться на работе по полной
В TikTok набирает обороты тренд quiet quitting — «тихое увольнение». Тренд получил популярность после появления TikTok-видео от пользователя @zaidleppelin. В нем автор объясняет, что работа — это лишь часть жизни. «Ценность человека не определяется его работоспособностью», — заявляет zaidleppelin в ставшем вирусным видео. Рассказываем, что такое «тихое увольнение», почему оно возникло массе сейчас и какие последствия будет иметь.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.