😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоШІ (ai)
4 июля 2024, 11:54
2024-07-04
Nintendo не збирається використовувати генеративний ШІ в розробці відеоігор
Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».
Компанія Nintendo, яка відома фанатичною завзятістю у відстоюванні своїх авторських прав у судах, уникатиме використання генеративного Ш для розробки ігор. Зокрема через те, що це загрожує «проблемами з правами інтелектуальної власності».
Як передає GamesRadar+, під зустрічі з акціонерами Nintendo президента компанії Шунтаро Фурукаву запитали про використання штучного інтелекту в розробці ігор. Той відповів, що ШІ-технології в іграх вже давно використовуються для управління ворожими персонажами, тому «розробка ігор і ШІ-технології завжди були тісно пов’язані».
«Генеративний ШІ, який був гарячою темою останніх років, може бути більш креативним, але ми також визнаємо, що у нього є проблеми з правами інтелектуальної власності. У нас є десятиліття ноу-хау у створенні оптимального ігрового досвіду для наших клієнтів, і хоча ми залишаємося гнучкими у реагуванні на технологічні розробки, ми сподіваємося продовжувати надавати унікальну для нас цінність, яку неможливо досягти за допомогою одних лише технологій», — заявив президент Nintendo.
Це нагадує позицію Sony щодо генеративного штучного інтелекту в таких сферах, як розробка ігор та людська творчість. Виступаючи на презентації минулого місяця, генеральний директор Sony Кенічіро Йошида визнав, що хоча ШІ «використовується для творчості», він «не замінює людський креатив». Йошида додав, що Sony позиціює ШІ «як технологію, що підтримує творчість».
Заяви очільників Nintendo або Sony не означають, що вони повністю відмовляються від використання ШІ в розробці ігор. Як зазначає Фурукава, ШІ вже використовується в процесі розробки ігор, але як конкретна програма для управління окремими частинами гри, наприклад, рухами й атаками супротивників, а не для створення частин гри з нуля, таких як концепція або арт персонажів.
Проте інші компанії вже більше використовують генеративний ШІ, ніж Sony та Nintendo. Наприклад, президент Ubisoft Ів Гільмо заявив минулого місяця, що він багато чого очікує від генеративного ШІ в іграх Ubisoft, вважаючи, що ШІ зробить ігрові світи «більш живими й багатими». А за оцінками генерального директора EA Ендрю Вілсона, ШІ вплине на більш ніж 50% процесу розробки ігор в EA.
Нагадаємо, що в січні цього року Valve внесла у правила Steam зміни, які по суті дозволяють публікувати ігри з використанням штучного інтелекту.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.