💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 апреля 2024, 17:49
2024-04-12
Українська Starni Games випустила свою нову гру Headquarters: World War II
Українська студія Starni Games, відома своєю успішною серією стратегій Strategic Mind, випустила проєкт не пов’язаний з цією франшизою. Втім жанр і сеттинг Headquarters: World War II розробникам добре знайомий — це стратегія у сеттингу Другої світової війни.
«Headquarters: World War II — це динамічна покрокова стратегія, що охоплює битву за Нормандію у трьох сюжетних кампаніях та низці сутичок. Обирайте на чиєму боці воюватимете, формуйте війська, призначайте героїв, підвищуйте рівень своїх підрозділів і використовуйте штабні навички, щоб здолати ворога», — йдеться в описі гри на сторінці в Steam.
Зазначається, що всі юніти та навколишнє середовище створені з особливою увагою до деталей на Unreal Engine 4 для «досягнення дуже реалістичного візуального стилю».
«Якщо Strategic Mind це стратегічний рівень планування — наприклад оборона Києва, то Headquarters: World War II — це теж покрокова стратегія, але тактичного рівня планування, наприклад бій за село чи якусь посадку. В ній максимально реалістична графіка з реальними пропорціями, і кожне поле бою за розміром близько 1 кв. кілометра. Важливе позиціювання кожного підрозділу, наприклад лобова броня танка більш потужна, а тилова — слабка, і так далі», — розповідав dev.ua Lead Game Designer та COO Starni Games Олександр Сєнін.
Кожна з 3 кампаній має 9 операцій за Сполучені Штати Америки, Велику Британію та Німеччину. Їхня дія розгортається під час висадки в Нормандії.
Однією з особливостей Headquarters: World War II є те, що у перервах між битвами гравці можуть покращувати або змінювати своїх юнітів, підвищувати їхній рівень, а також призначати до них героїв, які надають унікальні здібності. Гра також підтримує багатокористувацькі битви до 4 гравців як з підключенням в реальному часі, так і за допомогою системи CombatHQ від Slitherine.
Наразі Headquarters: World War II пропонується в Steam зі знижкою 10% за 666 грн. У грі є українська локалізація.
Нагадаємо, що на dev.ua виходило інтерв’ю Олександром Сєніним, про реліз попередньої гри Strategic Mind: Spirit of Liberty, паралелі з російським вторгненням в Україну та плани на майбутнє.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.