💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 січня 2024, 17:51
2024-01-19
Розробник стратегії Manor Lords сподівався отримати 14 000 вішлістів, а зібрав 2 мільйони. Його дівчина була налаштована ще більш скептично
Довгоочікувана стратегія Manor Lords, яку самотужки розробляє розробник Грег Стічен, нарешті отримала дату релізу. З цієї нагоди він розповів, що те, як гравці додають його проєкт у список бажаного, набагато перевищило всі його сподівання.
Manor Lords вже щонайменше рік посідає друге місце у списку бажаних ігор у Steam, де її сусідами є такі відомі ігри, як Hades 2, Starfield та Hollow Knight: Silksong. Про це пише PC Gamer.
Щоб зайняти місце поруч з цими іграми, знадобиться близько 2 000 000 вішлістів. Саме стільки людей додали гру Manor Lords до списку бажань Steam, за даними видавця Hooded Horse. Виявляється, ця цифра стала великою несподіванкою для Стічена.
«Коли ми вперше випустили анонс-трейлер у 2020 році, моя дівчина сказала, що очікує 7000 вішлістів. Я був більш оптимістичним і сказав, що їх буде понад 14 000, і це було б чудово», — розповів Стічен.
Він додав, що геть не очікував, що гра викличе такий інтерес і набере понад 2 мільйони користувачів.
Manor Lords виглядає дуже амбіційно. Вона поєднує в собі будівництво міст у середньовічному стилі з величезними RTS-битвами, в яких гравець одночасно захищає своє поселення і намагається завоювати інші регіони.
Журналіст PC Gamer, який зіграв у демоверсію зразка 2022 року, називає її «дивовижною» й відзначає чудову деталізацію. Йому сподобалося, що гра дозволяє прогулятися своїм містечком у ролі одного з мешканців, і побачити побудовані вулички й будинки під іншим кутом.
«Тож не дивно, що кілька мільйонів людей до смерті хочуть у неї пограти. Що стосується інших розробників, які наполегливо працюють над власними іграми та сподіваються піднятися сходами списку бажань, то це показує, як далеко може зайти один розробник», — стверджує журналіст.
На це розраховує і сам творець Manor Lords.
«Я сподіваюся, що це надихне інших розробників, які докладають зусиль, щоб випустити свої ігри. Я не мав жодного уявлення, як сприймуть гру, чи не буду я поганим маркетологом, але, на щастя, я не впав у відчай і продовжував працювати», — каже Стічен.
Очікувалося, що Manor Lords вийде у світ у 2023 році, але тепер реліз запланований на 26 квітня 2024. Нагадаємо, що раніше на сторінці гри непомітно з’явилася українська локалізація.
Наразі на сторінках багатьох ігор видавництва Hooded Horse, яке спеціалізується на стратегіях та симуляторах будівництва, є позначка про підтримку української мови.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.