«Зона в S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля — це безшовний відкритий світ де кожен куточок маж свою історію, що чекає на допитливих сталкерів. Розкрити всі секрети Зони за одне проходження це важке випробування», — йдеться в описі відео.
Воно пропонує детальний погляд на практично безшовну ігрову «пісочницю» площею 60 квадратних кілометрів, що демонструє різноманітні локації.
Раніше розробники підтвердили, що карта гри складатиметься з 20 різних зон, кожна з яких матиме власне середовище, мешканців та аномалії, а також повернуться кілька локацій з минулих частин S.T.A.L.K.E.R., але більш допрацьовані та розширені.
«Почати можна з окреслення кінцевої мети. Наприклад, відвідати всі локації. Від багнистих Боліт до зловісних вулиць Прип’яті — кожен регіон має свою неповторну атмосферу. Різні мешканці, різна архітектура та природа — нам вже кортить дізнатись який з регіонів стане вашим улюбленим», — говорять в GSC Game World.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.