💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Ми вже дійшли до критичної межі й відчуваємо проблеми». У SoftServe розповіли, що нині компанія має в 20 разів менше заброньованих фахівців, аніж мобілізованих

У SoftServe наразі заброньовано два десятки фахівців. Це близько 0,5% спеціалістів. Було мобілізовано більш ніж 400 осіб, з них 319 досі у війську.

Оставить комментарий
«Ми вже дійшли до критичної межі й відчуваємо проблеми». У SoftServe розповіли, що нині компанія має в 20 разів менше заброньованих фахівців, аніж мобілізованих

У SoftServe наразі заброньовано два десятки фахівців. Це близько 0,5% спеціалістів. Було мобілізовано більш ніж 400 осіб, з них 319 досі у війську.

«Водночас ми є резидентами „Дія.City“. Це мало б дати нам можливість забронювати 50% від загальної кількості військовозобов’язаних. Ми не єдина така компанія. Насправді у цьому човні вся індустрія. На всю галузь заброньовано лише 5 000 осіб. Ми просуваємо обговорення цієї проблеми на всіх можливих майданчиках. Зокрема, ведемо перемовини з Міністерством цифрової трансформації», — розповіла в інтерв’ю NV  регіональна менеджерка SoftServe в Україні Анастасія Фролова.

За її словами, для функціонування бізнесу компанії необхідно забронювати хоча б 10% від мобілізаційного резерву. «Десь стільки ж, скільки й мобілізовано. Ми підрахували, що найкритичніших фахівців, без яких зупиниться робота із проєктами у нас близько 400», — зазначила Фролова. 

SoftServe уже, каже топменеджерка, наблизився до критичної межі й відчуває проблеми із кадрами. «Поки намагаємося їх розв’язувати за допомогою внутрішніх ресурсів. SoftServe має офіси розробок за кордоном. Це означає, що у нас над одним проєктом можуть працювати, наприклад, колеги з України, Польщі та Болгарії. Доволі диверсифіковані команди», — повідомила Анастасія. 

За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна, Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
По темi
За два місяці роботи механізму бронювання через «Дію» Luxoft Україна, Intellias та Ciklum бронюють у рази більше фахівців
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте также
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
58% украинских IT-компаний имеют сотрудников, которые в ближайшее время могут временно прекратить рабочий процесс из-за призыва
58% украинских IT-компаний имеют сотрудников, которые в ближайшее время могут временно прекратить рабочий процесс из-за призыва
58% украинских IT-компаний имеют сотрудников, которые в ближайшее время могут временно прекратить рабочий процесс из-за призыва
1 комментарий
В 18 лет «захантил» SoftServe, в 21 — открыл собственную компанию. История львовского IT-вундеркинда
В 18 лет «захантил» SoftServe, в 21 — открыл собственную компанию. История львовского IT-вундеркинда
В 18 лет «захантил» SoftServe, в 21 — открыл собственную компанию. История львовского IT-вундеркинда
Глеб Щур — выпускник кафедры систем искусственного интеллекта НУ «Львовская политехника». На младших курсах его пригласила на работу IT-компания SoftServe, где он работал почти три года разработчиком в R&D-отделе. А уже в 2021 году Глеб основал свою компанию и стал CSO в 21 год. Рассказываем историю львовского «самородка».
1 комментарий
Разработчик Softserve справил нужду в центре Львова. Был суд. Парень не пришел. Что ему было?
Разработчик Softserve справил нужду в центре Львова. Был суд. Парень не пришел. Что ему было?
Разработчик Softserve справил нужду в центре Львова. Был суд. Парень не пришел. Что ему было?

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.