🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉

Українська S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone вийшла на Nintendo Switch

Оригінальна трилогія ігор S.T.A.L.K.E.R., що складається з Shadow of Chornobyl, Clear Sky та Call of Prypiat від української студії GSC Game World стала доступна на консолі Nintendo Switch.

Оставить комментарий
Українська S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone вийшла на Nintendo Switch

Оригінальна трилогія ігор S.T.A.L.K.E.R., що складається з Shadow of Chornobyl, Clear Sky та Call of Prypiat від української студії GSC Game World стала доступна на консолі Nintendo Switch.

Трилогія S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone — це оновлене видання оригінальної трилогії ігор. Проєкт спочатку вийшов для консолей PlayStation та Xbox 7 березня 2024 року, а тепер став доступний і портативці Nintendo Switch.

Версії класичних ігор S.T.A.L.K.E.R. були повністю оптимізовані для Nintendo Switch, включно з:

  • адаптованою системою стрільби з гіроскопічним прицілом;
  • сенсорним інтерфейсом та управлінням;
  • покращеною графікою;
  • повною підтримкою портативного режиму та режиму TV.

«Завдяки цим змінам досвід у Чорнобильській аномальній зоні буде автентичним для всіх гравців — як для тих, хто хоче освіжити свої спогади, так і для нових сталкерів», — зазначається в пресрелізі.

Над портуванням S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone на Nintendo Switch GSC тісно співпрацювала з MATABOO.

Ігри можна придбати в цифровому форматі на Nintendo eShop за такими цінами: $19,99 за кожну окрему копію або за $39,99 за комплект із трьох частин. На окремих територіях діють регіональні ціни.

Нагадаємо, що довгоочікуване продовження в серії «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S і PC.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Nanite дозволила зняти з наших художників значну частину роботи». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли як використовують технології Unreal Engine 5 у грі
«Nanite дозволила зняти з наших художників значну частину роботи». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, як використовують технології Unreal Engine 5 у грі
По темi
«Nanite дозволила зняти з наших художників значну частину роботи». Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, як використовують технології Unreal Engine 5 у грі
Документальний фільм про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 в умовах війни росії проти України вийшов на YouTube
Документальний фільм про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 в умовах війни росії проти України вийшов на YouTube
По темi
Документальний фільм про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 в умовах війни росії проти України вийшов на YouTube
В Україні почала підійматися ціна на PC-версію S.T.A.L.K.E.R. 2. З чим це повязано
В Україні почала підійматися ціна на PC-версію S.T.A.L.K.E.R. 2. З чим це пов’язано
По темi
В Україні почала підійматися ціна на PC-версію S.T.A.L.K.E.R. 2. З чим це пов’язано
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.