💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
20 вересня 2024, 17:31
2024-09-20
В Україні почала підійматися ціна на PC-версію S.T.A.L.K.E.R. 2. З чим це пов'язано
У «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» почала відбуватися анонсована раніше корекція регіональних цін для PC-версії в Україні та деяких інших регіонах. Вартість гри в різних цифрових магазинах почала зростати до рівня Microsoft Store.
Наразі ціна S.T.A.L.K.E.R. 2 в Epic Games Store зросла з 895 грн до 1399 грн за стандартне видання. Deluxe версія тепер коштує 1899 грн, а Ultimate обійдеться у 2549 грн.
Зросли ціни й в польському магазині GOG (який не підтримує ціни в гривнях), де тепер встановленні такі цінники:
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Standard Edition — $42,99 (1777 грн);
Як повідомляло видання GameDev DOU, Community Manager студії GSC Game World підтвердив, що ціна зросте, щоб відповідати цінникам в магазині Microsoft.
«Коригування цін є необхідністю в поточній ринковій ситуації. Аналізуючи регіональні ціни, S.T.A.L.K.E.R. 2 довго був доступний за однією з найнижчих цін для ААА-гри. Хочемо зазначити, що ми намагалися забезпечити адекватну ціну гри з урахуванням скоригованих цін», — прокоментував підвищення цін представник студії.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.