💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World

Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів, чи буде в Super Loco World ігрова прогресія.

Оставить комментарий
Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World

Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів, чи буде в Super Loco World ігрова прогресія.

Гра була анонсована в рамках Wholesome Games Steam Celebration, на якій зібрані представники жанру cozy games — це приємні, затишні ігри, які, як правило, не містять насилля, і не напружують гравця.

В Super Loco World потрібно буде будувати залізницю та керувати доставленням вантажів у динамічному світі. «З розумом розміщуйте залізничні знаки, щоб уникнути заторів. Досягайте максимальної ефективності (якщо хочете), і спостерігайте як маленькі села виростають у міста», — йдеться в описі гри в Steam.

Гравці також будуватимуть депо, щоб створювати нові поїзди та повертати їх у депо щоразу, коли буде необхідність додати або прибрати вагони. Потяги не розвертаються чарівним чином після доставлення товарів, попереджає розробник, для цього знадобиться поворотна петля. Потяги також реагують на інші потяги — якщо щось загороджує шлях, вони зупиняться. Водночас Андрій Бичковський говорить, що гра заохочує творчість і не карає за перебудову залізниці чи будь-якої інфраструктури.

«Ви починаєте на безлюдному острові. З побудовою залізничних станцій створюються промислові зони та села. Спочатку села мають базові потреби (будь-яка їжа + деревина). Задовольніть ці потреби, і села виростуть у маленькі містечка. Разом з тим виростуть і логістичні запити, що спонукатиме вас розширювати промислові зони та мережу залізниць», — описує гру розробник.

За його словами ігровий світ і розподіл ресурсів генеруються випадковим чином, що дає новий досвід у кожному проходженні. Система попиту та пропозиції регулює ціни на острові у міру розвитку гравця, забезпечуючи збалансований ігровий процес.

Затишні ігри часто мають лише творчий режим, в якому гравці можуть створювати без жодних завдань чи обмежень. В інших проєктах, на кшталт Dorfromantik або Tiny Islands, присутні завдання, за виконання яких гравець отримує певну винагороду. 

«Відсутність мети або прогресії це те, що мені особисто не подобається в деяких cozy іграх, і те чого часто бракує візуально привабливим іграм. Наприклад Islands & Trains теж гра про поїзди, але все що там робить гравець це будує декорації та рейки з поїздами. Тому в мене в грі буде повноцінний геймплей і прогресія. Робити гру без геймплея мені совість не дозволяє», — розповів Андрій Бичковський в ексклюзивному коментарі dev.ua.

Ми також поцікавилися, чи вплинули понад 900 днів повномасштабного російського вторгнення в Україну, яке досі триває, на збільшення запиту українських гравців на затишні ігри.

«Мені здається тренд на затишні, або милі ігри є глобальним і українці його теж не уникнуть. Чи збільшить запит на такі ігри пережитий стрес від війни? В теорії мав би, але припускаю що не вплине, бо як мені здається, затишні ігри це для тих, хто вже награвся в класичні ігри з насиллям і хоче чогось нового, або для зовсім нової аудиторії гравців, яким в принципі не дуже цікаві ігри про насилля», — вважає український розробник.

В Super Loco World поки не має дати релізу, але вже є сторінка в Steam, де її можна додати в список бажаного. В грі буде українська локалізація та спільнота в Discord з ексклюзивними матеріалами розробки та прямим спілкуванням з творцем гри.

У січні 2023 року Андрій Бичковський випустив покрокову ретро-стратегію про будівництво колонії на Марсі Farlanders й тераформування  «червоної планети». Гра має «дуже схвальні» (понад 90%) відгуки гравців і коштує 229 грн.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
По темi
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
По темi
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
По темi
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.