💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 серпня 2024, 18:01
2024-08-13
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Українська команда розробників DogHowl Games випустили в дочасному доступі Steam Level Zero: Extraction — новий мультиплеєрний PvPvE extraction-шутер, який поєднує геймплей тактичних FPS і похмуру атмосферу горору. Гра має повну українську локалізацію, як озвучення, так і текст.
Саундтрек до гри створив український саунд-продюсер Alex Yarmak, а трейлер до випуску гри в дочасному доступі озвучив OTOY, відзначається в пресрелізі. Видавцем виступає tinyBuild.
Базове видання Level Zero: Extraction доступне за 415 грн. У делюкс-виданні розробники пропонують додаткові предмети на початку гри, ексклюзивний одяг для персонажів, цифровий артбук і офіційний саундтрек. Усі видання гри матимуть знижку на честь запуску протягом перших двох тижнів.
«Це дуже важливий день для нашої маленької, але відданої своїй справі команди. Ми раді та схвильовані — нарешті, після років важкої праці, у яку ми вклали часточку себе, гравці зможуть оцінити Level Zero: Extraction», — сказав Олексій Піменов, Game Director DogHowl Games.
Level Zero: Extraction, розроблена на Unreal Engine 5 українською студією DogHowl Games, поєднує в собі напругу асиметричних survival-горорів та інтенсивні перестрілки extraction-шутерів. Геймплей зосереджений навколо небезпечних рейдів, у які можна ходити наодинці або разом із друзями. У них кілька команд найманців змагатимуться за цінну здобич, а двоє інших гравців полюватимуть на них із тіней у ролі смертоносних іншопланетних почвар, яких можна вбити лише світлом.
За словами розробників, у попередньому тестуванні гри взяли участь понад 300 000 гравців, а Level Zero: Extraction стала другою найпопулярнішою грою Steam Next Fest, що пройшов цього червня. Наразі гру додали до списку бажаного понад 400 000 користувачів Steam.
Ключові риси поточної версії гри:
Гравці можуть обрати один з двох унікальних ігрових стилів для командної гри. Можна грати за найманця, що бореться за цінну здобич, або за прибульця з нелюдськими здібностями, якого можна вбити лише світлом.
Дві мапи, натхненні науково-фантастичними фільмами жахів — «Дослідницький центр» і «Печери Тюріона».
Інтенсивні перестрілки від першої особи з імерсивними механіками стрільби та рукопашного бою.
Широкий вибір зброї, високотехнологічних пристроїв і смертоносних навичок чужинців.
Торговельна система: гравці можуть виконувати контракти, щоб підвищити свою репутацію та розблокувати нові предмети.
«Незабаром ми анонсуємо перше велике оновлення та скоригований план розробки Level Zero: Extraction», — обіцяють розробники.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.