💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Вікторія ГорбікТакая жизнь
21 октября 2024, 13:22
2024-10-21
Telegram Ads із жовтня втричі знижує вартість. Скільки буде коштувати функціонал платформи для українського бізнесу
Платформа Telegram Ads оголосила зниження цін мінімального порогу для запуску рекламних кампаній на свій функціонал. Ось скільки буде коштувати інструмент за новими умовами.
Head of Telegram Department у Netpeak, офіційного реселера Telegram Ads, Максим Цап зауважив, що компанія завжди починала з високого порогу, поступово знижуючи його, зважаючи на досвід запуску Telegram на різних ринках. За його словами, зниження мінімального порогу відкриває нові можливості для розвитку українського бізнесу, які варто дослідити.
З початку жовтня вартість Telegram Ads знижується з 1500 євро до 500 євро, повідомили в Netpeak. Як повідомив Максим Цап, за цю суму можна отримати приблизно 400 000—500 000 показів. За його словами, це стане цікавим тим компаніям, які тільки планують скористатись Telegram Ads і протестити його функціонал.
«Ми спостерігаємо збільшення кількості нових рекламних кабінетів від тих, хто раніше казав дорого, що свідчить про позитивну реакцію ринку. Безумовно, для малого бізнесу з обмеженим бюджетом можливість розпочати рекламну діяльність із вкладенням 500 євро є привабливою, проте варто розуміти, що зменшений бюджет призведе до відповідно менших результатів: замість півтора мільйона переглядів бізнес отримає лише до 500 000, а також пропорційно зменшиться кількість кліків і лідів», — пояснив він
Для повноцінного тестування в Netpeak рекомендують закладати бюджет від 3000 євро і більше, залежно від специфіки ніші.
Зниження порогу входу не вплинуло на внутрішні налаштування платформи та загальноприйняті рекламні метрики, такі як CPM, який стартує від €1. Формати рекламних кампаній і їхні можливості також залишаються незмінними.
Telegram Ads став доступним для українських бізнесів із січня 2024 року. За три місяці роботи офіційна реклама в Telegram отримала 120 млн переглядів. На сьогодні платформа охоплює близько 25 млн активних українських користувачів.