💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Вікторія ГорбікТаке життя
22 січня 2024, 17:21
2024-01-22
З січня український бізнес зможе розміщувати рекламу через Telegram Ads — Netpeak став офіційним реселером платформи
СЕО та партнер digital-агенцій Netpeak Agencies Group Дмитро Скляр повідомив, що із січня компанія стала офіційним реселером Telegram Ads — платформи для розміщення платної реклами у Telegram каналах.
«Відтепер український бізнес має можливість рекламуватись в Telegram Ads. Досі український бізнес не міг використовувати цей канал залучення клієнтів», — написав у соцмережах Дмитро Скляр.
За його словами, щоб запобігти появі тіньового неукраїнського реселера популярного в Україні месенджера, який буде неконтрольовано просувати в рекламі проросійські канали чи наративи країни-терориста, в Netpeak ухвалили рішення стати реселером Telegram Ads в Україні.
«Украй важливо мати саме українську компанію, яка буде в тому числі модерувати рекламний простір українського споживача в Telegram і викорінювати просочення проросійських наративів», — повідомив Дмитро Скляр.
Netpeak провели процедуру Know Your Client (KYC) і встановили, що Telegram — не є компанією, яка зареєстрована в російській федерації чи інших підсанкційних країнах, не має там представництв та не є підсанкційною/забороненою в Україні (РНБО, НАЗК, інші), США та інших цивілізованих країнах світу. Крім того, до самої перемоги в Netpeak обіцяють передавати весь прибуток від реселерства Telegram Ads в Україні благодійним фондам з публічною звітністю.
«Якщо державні регуляційні органи вирішать, що діяльність Telegram є антиукраїнською або порушує законодавство України — то ми, як завжди, дотримуватимемося норм закону та припинимо співпрацю з Telegram», — зазначив Дмитро Скляр.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.