💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Як працює Telegram Ads і що означає для рекламодавців поява українського реселера

Днями стало відомо, що в Україні з’явився свій перший офіційний реселер Telegram Ads — ним стала одна з компаній Netpeak Group. Розповідаємо, що це змінює для українських рекламодавців.

Залишити коментар
Як працює Telegram Ads і що означає для рекламодавців поява українського реселера

Днями стало відомо, що в Україні з’явився свій перший офіційний реселер Telegram Ads — ним стала одна з компаній Netpeak Group. Розповідаємо, що це змінює для українських рекламодавців.

У 2021 році засновник Telegram анонсував запуск офіційних рекламних повідомлень в популярному месенджері. «У каналах Telegram зараз зустрічається реклама, яку публікують самі власники Telegram-каналів у вигляді звичайних повідомлень. Офіційні рекламні повідомлення, які впроваджує Telegram, будуть набагато комфортнішими для користувачів», — заявив Павло Дуров. 

Telegram Ads — це офіційна платформа для запуску реклами в месенджері, яка надає користувачам рекламний кабінет з усіма необхідними налаштуваннями. 

Рекламні повідомлення в Telegram — це короткі оголошення на 160 символів, які розміщують у каналах з відповідною тематикою. Дані користувачів не збирають та не аналізують, кожен бачить однакові спонсоровані повідомлення, йдеться на сайті сервісу. 

Однак, щоб скористатися цими можливостями, компанії, за умовами сервісу, раніше мали вносити мінімальний аванс розміром €2 млн. Через це дрібним рекламодавцям доводилося купувати рекламу через реселерів або домовлятися з каналами напряму, пише Forbes. Тому в Україні  більшість користувалися неофіційною рекламою або в рідкісних випадках купляли послуги іноземного реселера.

Чому Netpeak Group вирішила стати офіційним реселером Telegram Ads

«Так, я знаю, що ви могли подумати: „українська компанія стає реселером продукту, який у багатьох асоціюється з країною, що вже 10 років веде війну проти України й цивілізованого людства“», — написав засновник Netpeak Group Артем Бородатюк в дописі на Facebook, в якому обґрунтував це рішення.

В ньому він зазначив, що Telegram в Україні за популярністю «обігнав телевізор»; 72% українців дізнаються новини з цього месенджера, а державні органи використовують його як один з офіційних каналів комунікації.

«В умовах жорсткої інформаційної війни рф проти України ми бачили високу ймовірність появи тіньового неукраїнського реселера, який буде неконтрольовано просувати у рекламі проросійські канали чи наративи країни-терориста. Тому вкрай важливо мати саме українську компанію, яка буде в тому числі модерувати рекламний простір українського споживача в Telegram та викорінювати паростки проросійських наративів», — пояснив Бородатюк.

Netpeak не коментує деталей угоди з Telegram. Схоже, месенджер відмовився від вказаного раніше авансу у €2 млн — принаймні ця цифра як необхідна умова зникла з офіційного сайту.

«Стартова сума для контракту в Україні — $250 000», — розповідає Юрій Копишинський з агенції Webpromo.

Офіційна вартість за 1000 показів — €2. Netpeak не розголошує, яку націнку ставитиме на перепродажі. Увесь виторг компанія обіцяє передавати благодійним фондам до закінчення війни.

Нові можливості для рекламодавців в Telegram

Тепер українські рекламодавці, які раніше могли закупляти рекламу лише через прямі домовленості з адміністраторами Telegram-каналів, можуть офіційно купувати рекламу в Telegram. 

Аудиторія користувачів Telegram в Україні може налічувати 16 млн користувачів, кажуть Копишинський із Webpromo і Дмитро Скляр із Netpeak. Раніше у Netpeak озвучували скромніші цифри — у 7–10 млн. «Схиляємось до 10 млн», — сказав минулого року керівник Telegram Network в Netpeak Максим Цап.

Український ринок реклами в Telegram оцінюється у близько 100 млн грн на рік, каже власниця PR-агенції M•PR Triada Любов Мочалова. Оцінка ринку від Копишинського більш оптимістична — від 560 млн грн до майже 750 млн грн на рік. 

На думку засновника Netpeak Group Telegram Ads може стати потужним інструментом для українських бізнесів.

«В Україні приблизно 350 000 малих бізнесів — в нас є ФОП, що дає можливості відносно легко починати й розвивати свою справу. Також велика кількість середніх бізнесів, які могли б використовувати інструменти Telegram Ads, серед яких можливість таргетуватися на цільові тематики, окремі канали та міста користувачів», — каже Бородатюк.

Він стверджує, що тестовий період використання Telegram Ads в Україні показав високу ефективність. Медійні й бізнес-показники виконуються швидше, ніж в багатьох інших інструментах завдяки новизні формату та низькій конкуренції.

Однак Telegram Ads навряд чи витіснить пряму рекламу за домовленостями з адміністраторами каналів. «Простий зовнішній вигляд реклами та її вигідна вартість роблять цей метод привабливим для рекламодавців», — вважає Мочалова.

Крім того, Telegram Ads має обмеження. «Не кожна реклама може вміститись у 160 символів. Також туди не можна додати відео, картинки, а найголовніше — посилання», — говорить Наконечний.

До того ж самі канали поки не мають прибутків від Telegram Ads. В описі сервісу вказано, що месенджер почне ділитися доходом адміністраторами каналів тоді, коли рекламні повідомлення дозволять Telegram покрити свої основні витрати.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
З січня український бізнес зможе розміщувати рекламу через Telegram Ads — Netpeak став офіційним реселером платформи
З січня український бізнес зможе розміщувати рекламу через Telegram Ads — Netpeak став офіційним реселером платформи
По темi
З січня український бізнес зможе розміщувати рекламу через Telegram Ads — Netpeak став офіційним реселером платформи
Telegram дав рекламодавцям доступ до даних про місцеперебування українців і росіян. Два роки тому Дуров обіцяв що такого не буде
Telegram дав рекламодавцям доступ до даних про місцеперебування українців і росіян. Два роки тому Дуров обіцяв, що такого не буде
По темi
Telegram дав рекламодавцям доступ до даних про місцеперебування українців і росіян. Два роки тому Дуров обіцяв, що такого не буде
Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо як вона працюватиме
Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо, як вона працюватиме
По темi
Павло Дуров анонсував запуск реклами в Telegram. Розповідаємо, як вона працюватиме
Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни. 
1 коментар
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.