«Уже є 120 млн переглядів, але до Facebook та Instagram ще дуже далеко». У Netpeak Group розповіли про результати офіційної реклами в Telegram за перші 3 місяці її роботи
Перші підсумки роботи Telegram Ads.
Перші підсумки роботи Telegram Ads.
За 3 місяці роботи, офіційна реклама у Telegram отримала 120 млн переглядів, розповіли Forbes в Netpeak Agency, яка стала офіційним реселером платформи.
Також за цей час Telegram Ads допомогла залучити компаніям 200 000 підписників та отримала 1,1 млн кліків на рекламні оголошення.
Крім цього Telegram Ads має 32 000 цільових конверсій. В топ-3 ніші — e-commerce, авторські блоги та крипто-проєкти. Ціна за перехід в крипто-ніші — на канал: €0,22 й €0,6 за підписника, на сайт: €0,23, конверсія з переглядів в перехід склала 0,8% й 0,7% відповідно. Ціна за перехід в e-commerce — €0,29 за 1 підписника з конверсією переходів в підписку 35,39%.
Діджитал-експерти констатують, що «це хороший результат для початку, але до Facebook та Instagram ще дуже далеко». І додають, що за денної активній аудиторії 14-16 млн показники 200 000 підписників за 3 місяці — не дуже багато. Вони порівнюють таку рекламу з рекламою на ТБ або радіо. «Вона не про те, щоб привести клієнта на сайт, а нагадати людині про існування компанії чи продукту», — кажуть фахівці.
Серед клієнтів Telegram Ads у Netpeak Group — ритейлери Moyo, «Сільпо» та Prostor, сервіс доставки Glovo і платформа онлайн оголошень OLX. Також це e-commerce, авторські блоги й нішеві експерти та крипто-проєкти.