💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉

Тестувальниця планує отримати права, вчиться й запитала поради для тих, хто тільки починає. 20 порад, які їй надали в IT-спільноті

QA Engineer в ODDITY Анастасія Лузіна розповіла, що наважилась опанувати навички керувати автомобілем і розпочала навчання. 

Вона спитала, як проходило навчання в інших IT-фахівців і які поради вони б надали «починашкам». Ось 20 рекомендацій, які їй навели.

2 комментария
Тестувальниця планує отримати права, вчиться й запитала поради для тих, хто тільки починає. 20 порад, які їй надали в IT-спільноті

QA Engineer в ODDITY Анастасія Лузіна розповіла, що наважилась опанувати навички керувати автомобілем і розпочала навчання. 

Вона спитала, як проходило навчання в інших IT-фахівців і які поради вони б надали «починашкам». Ось 20 рекомендацій, які їй навели.

З корисних порад, які навели айтівці в коментарях до посту Анастасії, ось кілька найцікавіших.

Допомога в теорії:

  1. Онлайн матеріал курсу, який можна пройти самостійно. «Просто супер подача у них і класні ролики там, де все зрозуміло з першого разу», — радиться Full Stack Developer  Віктор Свертока.
  2. Преміум онлайн-тести ПДР. Як пише Віктор Свертока, можна оплатити й клацати їх щодня.
  3. Мобільний застосунок на кшталт Green Way — QA Lead at Edsson Лілія Алещенко зазначає, що це допоможе, крім навчання в автошколі, «ганяти себе по теорії в будь-яку вільну хвилину».

Допомога в практиці:

  1. Відкатати з інструктором якомога більше годин екзаменаційними маршрутами. «Ми домовлялися з іншими учнями їздити разом на заняття. Наприклад, їдемо катати екзаменаційними маршрутами: півтори години мої, півтори — іншої учениці. За кермом — по черзі, але коли ти сидиш просто як пасажир, то теж вивчаєш маршрут та навчаєшся, зокрема на чужих помилках. І фактично оплачуєш 1,5 години, а на занятті ти всі три години. Надзвичайно дієвий підхід», — радить Лілія Алещенко.
  2. Вивчити усі стрьомні та неоднозначні місця. «Я робила собі док зі скриншотами з гугл-мепс — по самому маршрутові (у Вишгороді) та вид від першої особи по складних місцях. Малювала стрілочки та писала собі коментарі», — згадує Лілія Алещенко. 
  3. Брати додаткові заняття з інструктором. «Уроків, що входять в базовий курс в автошколі — дуже мало», — зазначає Data Engineer  Олег Зарва. 
  4. Знайти «свого» інструктора. «Який спокійно ставиться до твоїх затупів і пояснює так, щоб до тебе доходило, що треба робити й чому. Тут все індивідуально. Інколи інструктори зі школи можуть не дуже підходити, але можна знайти інших і займатись індивідуально», — пише Олег.
  5. Практика дуже важлива. «В ідеалі — проходити її на тій автівці, якою ви плануєте користуватись. Бо важливо навчитись відчувати габарити, звикнути до розташування інструментів управління. Пересівши в іншу автівку — перший час може бути паніка, бо все якось не так, як ви звикли. А вам ще за дорогою слідкувати», — акцентує він.
  6. Скласти іспит на права з першого, другого і третього разу без «донату» — майже нереально (м. Київ). Це також сумний досвід Олега.
  7. Паркування — це окрема навичка, для початківців одна із найскладніших.
  8. Курси протиаварійного водіння. «Також дуже раджу. Принаймні для впевненості в собі», — додає Олег.
  9. YouTube може допомогти сформувати навички відчуття габаритів. «Є купа відео про reference points, де показують-розказують, як зсередини, сидячі в салоні авто на місці водія, навчитися візуально визначати де знаходиться ваш передній бампер, задній бампер та лівий/правий край авто. Рекомендую ознайомитися з цією темою, вона вам збереже купу нервів і зробить водіння більш безпечним», — радить Senior Python Developer у SoftServe Олександр Вітер. 
  10. Баланс між ментором і самостійністю. Video Creative Producer Олена Базель акцентує, що важливо одразу сідати самостійно за кермо і їхати, хоч кудись. «Краще їздити самій, без чоловіка/тата/брата і т. д. Вчіться самостійно орієнтуватись на дорозі, помічати знаки й ухвалювати рішення, бо якщо хтось досвідчений буде поруч, ви автоматично будете на нього розраховувати, на його додаткову пару очей і досвід», — зазначає вона. Проте Front End Dev Олександр Болотов вважає, що, коли нема ментора/цензора, погані та неправильні дії дуже швидко стають звичками, які потім відтворюються на автоматі. «І вже потім позбутися їх буде набагато складніше, аніж із самого початку блокувати їх», — пояснює він.

Загальні поради

  1. Краще вчитися безпосередньо перед купівлею авто, одразу самостійно їздити, і не давати стереотипам і невпевненості перемогти вас — QA Engineer у Keenethics Марія Калкатіна.
  2. Краще починати з механіки. На АКП ніколи так не навчишся відчувати авто та не виробиш такої моторики й реакції — Digital Specialist Юрій Борісов.
  3. Головне не боятися авто та розуміти, що керуєте ним ви, а не воно вами. Деякі речі мають бути доведені до рівня автомат, тоді ви можете зосередитися на ПДВ, особливо це старт, якщо механіка — Flutter, Xamarin Developer Ігор Володько.
  4. Симулятори, непогано тренують на базові моменти — Flutter, Xamarin Developer Ігор Володько.
  5. Вірити в себе і крутити головою, коли за кермом — Quality Assurance Engineer у Luxoft Мирослав Драханчук.
  6. Головне спокійний психологічний стан під час керування, все інше технічні моменти — Senior UI/UX Михайло Письменний.
  7. Не давайте страху взяти верх. Немає чарівної пігулки чи способу, як побороти страх водіння, окрім регулярної практики. Тож після отримання прав пройде декілька місяців і не одна сотня кілометрів, перш ніж ви дійсно комфортно почнете відчувати себе за кермом. Усі через це проходили, це нормально — Senior Python Developer у SoftServe Олександр Вітер.
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
По темi
ІТ-спеціалістка пройшла співбесіди на 15 ролей у сфері ШІ, перш ніж отримати роботу в Microsoft. Ось її поради, як перемогти у боротьбі за місце на дедалі більш конкурентному ринку праці
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
По темi
7 порад від IT-рекрутерки: що не варто робити під час пошуку роботи
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила як суміщати декрет виховання дітей та роботу
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила, як суміщати декрет, виховання дітей та роботу
По темi
«У добі справді багато годин». Розробниця порадила, як суміщати декрет, виховання дітей та роботу
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте также
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
«Я выгорела настолько, что уже не могла смотреть на компьютер». История QA-инженера о больших деньгах, нелепых покупках, выгорании и дауншифтинге
«Я выгорела настолько, что уже не могла смотреть на компьютер». История QA-инженера о больших деньгах, нелепых покупках, выгорании и дауншифтинге
«Я выгорела настолько, что уже не могла смотреть на компьютер». История QA-инженера о больших деньгах, нелепых покупках, выгорании и дауншифтинге
Хмельницкая Елена Шелина ― айтишница, которая настолько выгорела на работе, что решила покинуть IT-сферу и коренным образом изменить свою жизнь. За 9 лет работы в IT девушка прошла все ступени карьерного роста, сменила несколько компаний и даже направлений. Но проснувшись однажды утром, решила, что больше не сможет выполнять свою работу качественно. Девушка переехала в деревню, завела хозяйство и полностью сменила профессию. Рассказываем ее историю.
3 комментария
Manual QA с Luxoft Ukraine уже три года укрощает ветер на воде и кайфует от этого. Вот его история и советы для тех, кто мечтает о море и виндсерфинге
Manual QA с Luxoft Ukraine уже три года укрощает ветер на воде и кайфует от этого. Вот его история и советы для тех, кто мечтает о море и виндсерфинге
Manual QA с Luxoft Ukraine уже три года укрощает ветер на воде и кайфует от этого. Вот его история и советы для тех, кто мечтает о море и виндсерфинге
«Около IT» — новая рубрика, в которой мы будем собирать все полезное для жизни айтишника, не касающееся его работы. Оказывается, у айтишников самые разные хобби. Мы уже писали об айтишниках-бегунах, пловцах, художниках, музыкантах, танцовщиках, а также заводчиках собак. Сегодня рассказываем о программисте, который научился укрощать ветер. 39-летний Сергей Костюченко — Manual QA в Luxoft Ukraine — рассказал о своем увлечении виндсерфингом и возможности заниматься этим видом спорта для всех желающих.
«Как только я услышал о тестировании, внутри что-то ёкнуло». Войти в IT после первого собеседования возможно: история QA-инженера, которая это доказывает
«Как только я услышал о тестировании, внутри что-то ёкнуло». Войти в IT после первого собеседования возможно: история QA-инженера, которая это доказывает
«Как только я услышал о тестировании, внутри что-то ёкнуло». Войти в IT после первого собеседования возможно: история QA-инженера, которая это доказывает
30-летний Руслан Долиненко — молодой айтишник, гордый тем, что нашел работу с первого раза. Он получил оффер после первого собеседования, потому что, как считает сам парень, тщательно к нему подготовился. Как войти в IT, минуя десятки отзывов на вакансии и в чем секрет Руслана — в материале.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Олександр Семенов
Олександр Семенов СТО TARKOM, Директор
0

Я прочитав статтю про поради для початківців водіїв від IT-фахівців і був вражений кількістю корисної інформації. Поради дійсно дуже цінні і допоможуть тим, хто тільки починає свій шлях як водій. Від практичних порад щодо маневрування до важливих аспектів безпеки на дорозі – всі вони надзвичайно корисні.

Для тих, хто шукає надійний автосервіс, щоб обслуговувати своє авто після отримання прав, я можу порекомендувати https://carservice.tarkom.pro/. Вони спеціалізуються на ремонті та обслуговуванні європейських, японських та корейських автомобілів. У них працюють висококваліфіковані фахівці, які швидко і якісно допоможуть вирішити будь-які проблеми з вашим автомобілем.

0

Якщо ваш автомобіль потребує професійного обслуговування, зверніть увагу на автосервіс "АвтоДоктор" в Одесі. Тут пропонують широкий спектр послуг: від ремонту двигуна до електронної діагностики. Надійність, якість та уважний підхід гарантовані. Адреса: Житомирська вулиця, 46, телефон: 067 650 1800. Більше інформації на https://avtodoctor.com.ua/.