🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
7 ноября 2024, 17:21
2024-11-07
Український шутер Shatterline не буде безплатним на релізі в EGS. Розробники пояснили, чому пішли на такий крок
Гра Shatterline від української студії Frag Lab була безплатним багатокористувацький шутер від першої особи, коли перебувала в ранньому доступі Steam. Наступного місяця Shatterline виходить ексклюзивно в Epic Games Store і розробники повідомили, що цього разу вони хочуть зробити проєкт «ефективно безплатним».
«Після довгих роздумів ми вирішили запустити Shatterline за ціною $4.99, тому що є дуже вагома причина, чому і чому ця гра все одно залишиться безплатною для більшості гравців! Наша мета — зробити цю гру „ефективно безплатною“», — написали розробники у своєму Discord.
Вони пояснили, що планують залучити «сотні офіційних творців» для Shatterline і дати їм «сотні ігрових ключів», щоб вони роздавали їх своїм глядачам на стрімі. Ці ключі надаватимуть доступ до гри безплатно.
«Ми хочемо дати нашим творцям щось відчутну цінність, щоб вони могли дати своїм підписникам/глядачам, щоб вони могли збільшити свою аудиторію та створити дивовижну органічну спільноту на старті», — говорять в Frag Lab.
На думку розробників, невисокий пейвол також може відлякати чітерів. За їх словами, це одна з найгірших проблем для будь-якої безплатної змагальної гри.
«Сподіваємось, що встановлення невеликої ціни на гру та органічне і соціальне розповсюдження безплатних ключів допоможе розв’язати цю проблему. У цій грі будуть великі призові фонди (десятки тисяч доларів) щотижня для PvE і PvP-лідерів, тому зробити все можливе, щоб запобігти шахрайству», — стверджують автори проєкту.
Раніше онлайн-шутер Shatterline перебувала в ранньому доступі Steam близько 2 років — з 8 вересня 2022 року по 1 серпня 2024. Гра мала f2p-модель з платними батлпасами, однак в останніх сезонах розробники зробили безплатними навіть їх. Згодом студія повідомила, що завершує ранній доступ і закриває сервери, щоб зосередитися на підготовці повноцінного запуску.
Нещодавно в Frag Lab оголосили, що Shatterline вийде 5 грудня 2024 року ексклюзивно для EGS. Гравцям зі Steam розробники підготували «компенсаційний план» для кожного, хто приєднається до Shatterline у рамках міграції гри на Epic Games Store.
Раніше стало відомо, що Frag Lab проводила скорочення штату розробників. За повідомленням джерел, тоді студія вдруге втратила фінансування і частина співробітників Frag Lab, кількість яких сягнула понад 200 осіб у 2022 р., шукала нову роботу. Студії довелося йти на звільнення частини розробників й відмову від великого офісу у центрі Києва.
Влітку 2024 року повідомлялося, що Frag Lab уклала партнерство з платформою Faraway для випуску ігрових предметів у вигляді невзаємозамінних токенів. Ймовірно завдяки цим змінам студія змогла знайти видавця та фінансування для Shatterline.
Як зазначило видання Gamedev DOU, NFT будуть присутні в грі як HV-дрони, які використовуватимуться виключно у PvE-режимі. Ці безпілотники купуватимуться за криптовалюту на спеціальних майданчиках і даватимуть бонуси користувачам.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.