💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 жовтня 2024, 13:12
2024-10-11
Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS
Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.
«Готуйтеся до повноцінного запуску Shatterline у грудні 2024 року… Слідкуйте за оновленнями та анонсами плей-тестів і турнірів, оскільки ми наближаємося до запуску», — повідомили Frag Lab в соцмережах.
Цього разу гра не буде доступна в Steam і стане ексклюзивом EGS. За словами розробників, вони підготували «компенсаційний план» для кожного, хто приєднається до Shatterline у рамках міграції гри на Epic Games Store.
Як повідомляє GamedevDOU, гравці, які грали в Shatterline в Steam та під’єднали свої облікові записи цієї платформи до облікових записів Epic Games Store також отримають нагороди.
Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року по 1 серпня 2024.
Раніше стало відомо, що Frag Lab проводила скорочення штату розробників. За повідомленням джерел, тоді студія вдруге втратила фінансування і частина співробітників Frag Lab, кількість яких сягнула понад 200 осіб у 2022 р., шукала нову роботу. Студії довелося йти на звільнення частини розробників й відмову від великого офісу у центрі Києва.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.