💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉

Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS

Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.

Залишити коментар
Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS

Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.

«Готуйтеся до повноцінного запуску Shatterline у грудні 2024 року… Слідкуйте за оновленнями та анонсами плей-тестів і турнірів, оскільки ми наближаємося до запуску», — повідомили Frag Lab в соцмережах.

Цього разу гра не буде доступна в Steam і стане ексклюзивом EGS. За словами розробників,  вони підготували «компенсаційний план» для кожного, хто приєднається до Shatterline у ​​рамках міграції гри на Epic Games Store.

Як повідомляє GamedevDOU, гравці, які  грали в Shatterline в Steam та під’єднали свої облікові записи цієї платформи до облікових записів Epic Games Store також отримають нагороди.

Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року по 1 серпня 2024. 

Раніше стало відомо, що Frag Lab проводила скорочення штату розробників. За повідомленням джерел, тоді студія вдруге втратила фінансування і частина співробітників Frag Lab, кількість яких сягнула понад 200 осіб у 2022 р., шукала нову роботу. Студії довелося йти на звільнення частини розробників й відмову від великого офісу у центрі Києва.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
По темi
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
По темi
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Українська студія яка створила гру Shatterline ймовірно проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
По темi
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.